Назад
Уперед
Зміст
Варіанти завдань
Варіант 1
- Отримати випадковим чином 20 дійсних чисел (від -10 до 10), вивести їх на екран і знайти суму позитивних.
- У циклі вводяться цілі позитивні числа. Умова закінчення введення - введення негативного числа. Знайти кількість позитивних чисел.
- Надрукувати всі числа з інтервалу [100, 200], цифровий корінь яких кратний 3.
Варіант 2
- Отримати випадковим чином 15 дійсних чисел (від 0 до 3), вивести їх на екран і знайти суму тих, що менше 1.
- У циклі вводяться цілі непарні числа. Умова закінчення введення - введення парного числа. Знайти суму непарних чисел.
- Дано число a. Знайдіть a перших тризначних простих чисел.
Варіант 3
- Отримати випадковим чином 10 чисел (0 або 1), що моделює кидання монети (0-решка, 1-орел).
Вивести результат у вигляді: "орел" (якщо випало 1) і "решка" (якщо випало 0) .Сравніть кількість "орлів" і "решек".
- У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти порядковий номер найменшого числа.
- Дано число a. Знайдіть 5 простих чисел, великих a.
Варіант 4
- Отримати випадковим чином 10 дійсних чисел (від -10 до 10), вивести їх на екран і знайти кількість негативних.
- У циклі вводяться будь-які символи. Умова закінчення введення - введення символу "+". Чи є серед цих символів цифри?
- Дано ціле число n. Знайдіть всі тризначні паліндроми, які мають такий цифровий корінь.
Ol>
Варіант 5
- Змоделювати гру з двома гравцями в кості. Кожен гравець 5 раз кидає кубик (випадкове число від 1 до 6).
Вивести результат кожного гравця, його суму балів і з'ясувати, хто з них набрав більше балів.
- У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 777. Чи є серед цих чисел, хоча б одне число, кратне 7?
- Знайдіть перші 10 п'ятизначних палиндромов.
Варіант 6
- Отримати випадковим чином 10 дійсних чисел (від -50 до 50), вивести їх на екран і знайти найбільше з них.
- У циклі вводяться будь-які символи. Умова закінчення введення - введення будь-цифри. Чи є серед цих символів знак "+"?
- Знайдіть 5 перших тризначних палиндромов, які є простими числами.
Варіант 7
- Змоделювати 10 кісток доміно. Кожна кістка це два випадкових числа (від 0 до 6). Для кожної кістки вивести результат у вигляді: "4-0".
Для кожної кістки (починаючи з другої) вивести, чи можна її прикласти до попередньої згідно з правилами гри в доміно? Наприклад, якщо перша кістка 4-0, а друга 5-4, то вивести "так", а якщо друга кістка 5-6, то вивести "ні".
- Вводите в циклі цілі числа, які створюють спадаючу послідовність. Умова закінчення введення - введення числа, порушує спадання. Знайти суму чисел в послідовності.
- Знайдіть кількість тризначних палиндромов, які є простими числами.
Варіант 8
- Змоделювати гру з двома гравцями в карти. Перший гравець ходить (всього 5 ходів), а другий відбиває. Кожна карта випадкове число від 6 до 14 однієї масті.
Вивести для кожного ходу карту, якою ходив перший гравець, карту, якою відбивався другий гравець у вигляді числа (для 6, 7, 8, 9, 10) або слова ( "валет" для 11 "дама" для 12 "король" для 13 "туз" для 14).
Якщо карту можна відбити (вартість карти другого гравця більше, ніж у першого), то вивести "відбив", в іншому випадку "не відбив".
- У циклі вводяться будь-які символи. Умова закінчення введення - введення символу "пробіл". Можна з цих символів скласти слово "file"?
- Знайдіть кількість простих чотиризначних чисел.
Варіант 9
- Змоделювати гру «Камінь, ножиці, папір» комп'ютера з людиною.
Гру продовжувати в циклі до перемоги будь-кого. Тобто, ввести з клавіатури число (0, 1, 2), друге число отримати випадковим чином (від 0 до 2). Якщо ніхто не переміг знову ввести одне число, а друге отримати випадковим чином. Вважати 0 -камінь, 1 -ножиці, 2 -папір. Перемагають: камінь папір, ножиці папір, папір камінь. Результат вивести у вигляді слів і вказати хто переміг, комп'ютер або людина. Наприклад:
Введіть число (0, 1, 2) - 1
Людина - ножиці, комп'ютер - ножиці.
Введіть число (0, 1, 2) - 2
Людина - папір, комп'ютер - камінь.
Перемога людини.
- Вводите в циклі цілі числа, які створюють зростаючу послідовність. Умова закінчення введення - введення числа, порушує зростання. Знайти кількість цифр в послідовності.
- В [2, 9] знайти всі пари взаємно простих чисел.
Варіант 10
- Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє вміння додавати однозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 0 до 9), після чого на екран вивести приклад у вигляді:
"4 9 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, вірний чи відповідь.
- Дано ціле число. Знайти його маленький дільник, який відрізняється від 1.
- Знайти кількість п'ятизначних палиндромов, що є простими числами.
Варіант 11
- Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє вміння віднімати однозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 0 до 9), після чого на екран вивести приклад у вигляді:
"4 - 9 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний.
- Громадянин 1 березня відкрив у банку рахунок і поклав на нього А грн. Через кожен місяць розмір вкладу збільшується на 2% від суми, на рахунку.
Через скільки місяців величина вкладу побільшає У грн?
- Знайдіть всі паліндроми з інтервалу [10000, 100000] остання цифра яких збігається з цифровим коренем числа. Виводити число і його цифровий корінь.
Варіант 12
- Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє знання таблиці множення. У ній випадковим чином отримати два числа (від 0 до 9),
після чого на екран виводиться приклад у вигляді: "4 * 9 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний.
- У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти скільки разів в цій послідовності цифр змінюється знак. Наприклад, серед чисел 1 -34 8 14 -5 0 знак змінюється 3 рази.
- Дано три натуральних числа A, B і C. У [A; B] знайти числа взаємно прості з C.
Варіант 13
- Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє вміння додавати двозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді:
"92 + 41 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний.
- У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти кількість чисел, які більше своїх сусідів.
- Надрукувати перші 20 чисел Фібоначчі і їх цифрові коріння.
Варіант 14
- Скласти програму, на 5 прикладах перевіряє вміння віднімати двозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді:
"92 -41 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний.
- У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти суму тих чисел, які є числами Фібоначчі.
- Знайти чотиризначні паліндроми, що закінчуються на свій цифровий корінь.
Варіант 15
- Скласти програму, на 5 прикладах перевіряє вміння додавати двозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді:
"41 + 92 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний. В кінці підраховувати кількість вірних і невірних відповідей і в кінці поставити оцінку.
- У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти суму тих чисел, які є простими числами.
- Знайти кількість п'ятизначних палиндромов, що починаються і закінчуються на свій цифровий корінь.
Варіант 16
- Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє вміння віднімати двозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді:
"92 - 41 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, вірний чи відповідь. В кінці підраховувати кількість вірних і невірних відповідей і поставити оцінку.
- Дан прямокутник розмірами a на b. Від нього відрізають квадрати максимального розміру, поки це можливо. Потім, від прямокутника, який залишився знову відрізають квадрати максимального розміру і так далі. На які квадрати і в якій кількості буде розрізано вихідний прямокутник? Наприклад, для прямокутника a = 11 b = 3 відповідь буде такий:
1) 3 x 3
2) 3 x 3
3) 3 x 3
4) 2 x 2
5) 1 x 1
6) 1 x 1
- Дано два натуральних числа A і В. Знайти перші 10 натуральних чисел, більше А і взаємно прості з В.
Варіант 17
- Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє знання таблиці множення. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99),
після чого на екран вивести приклад у вигляді: "14 * 20 =".
Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, вірний чи відповідь. В кінці підраховувати кількість вірних і невірних відповідей і поставити оцінку.
- Дано ціле число. Розкласти це число на прості множники. Наприклад, для числа 2340, відповідь буде такий: 2 2 3 3 13.
- Знайдіть кількість п'ятизначних палиндромов, кратні своєму цифровому кореню
Назад
Уперед
Зміст