Назад Уперед Зміст

Варіанти завдань

Варіант 1

  1. Отримати випадковим чином 20 дійсних чисел (від -10 до 10), вивести їх на екран і знайти суму позитивних.
  2. У циклі вводяться цілі позитивні числа. Умова закінчення введення - введення негативного числа. Знайти кількість позитивних чисел.
  3. Надрукувати всі числа з інтервалу [100, 200], цифровий корінь яких кратний 3.

Варіант 2

  1. Отримати випадковим чином 15 дійсних чисел (від 0 до 3), вивести їх на екран і знайти суму тих, що менше 1.
  2. У циклі вводяться цілі непарні числа. Умова закінчення введення - введення парного числа. Знайти суму непарних чисел.
  3. Дано число a. Знайдіть a перших тризначних простих чисел.

Варіант 3

  1. Отримати випадковим чином 10 чисел (0 або 1), що моделює кидання монети (0-решка, 1-орел). Вивести результат у вигляді: "орел" (якщо випало 1) і "решка" (якщо випало 0) .Сравніть кількість "орлів" і "решек".
  2. У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти порядковий номер найменшого числа.
  3. Дано число a. Знайдіть 5 простих чисел, великих a.

Варіант 4

  1. Отримати випадковим чином 10 дійсних чисел (від -10 до 10), вивести їх на екран і знайти кількість негативних.
  2. У циклі вводяться будь-які символи. Умова закінчення введення - введення символу "+". Чи є серед цих символів цифри?
  3. Дано ціле число n. Знайдіть всі тризначні паліндроми, які мають такий цифровий корінь.

    Варіант 5

    1. Змоделювати гру з двома гравцями в кості. Кожен гравець 5 раз кидає кубик (випадкове число від 1 до 6). Вивести результат кожного гравця, його суму балів і з'ясувати, хто з них набрав більше балів.
    2. У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 777. Чи є серед цих чисел, хоча б одне число, кратне 7?
    3. Знайдіть перші 10 п'ятизначних палиндромов.

    Варіант 6

    1. Отримати випадковим чином 10 дійсних чисел (від -50 до 50), вивести їх на екран і знайти найбільше з них.
    2. У циклі вводяться будь-які символи. Умова закінчення введення - введення будь-цифри. Чи є серед цих символів знак "+"?
    3. Знайдіть 5 перших тризначних палиндромов, які є простими числами.

    Варіант 7

    1. Змоделювати 10 кісток доміно. Кожна кістка це два випадкових числа (від 0 до 6). Для кожної кістки вивести результат у вигляді: "4-0". Для кожної кістки (починаючи з другої) вивести, чи можна її прикласти до попередньої згідно з правилами гри в доміно? Наприклад, якщо перша кістка 4-0, а друга 5-4, то вивести "так", а якщо друга кістка 5-6, то вивести "ні".
    2. Вводите в циклі цілі числа, які створюють спадаючу послідовність. Умова закінчення введення - введення числа, порушує спадання. Знайти суму чисел в послідовності.
    3. Знайдіть кількість тризначних палиндромов, які є простими числами.

    Варіант 8

    1. Змоделювати гру з двома гравцями в карти. Перший гравець ходить (всього 5 ходів), а другий відбиває. Кожна карта випадкове число від 6 до 14 однієї масті. Вивести для кожного ходу карту, якою ходив перший гравець, карту, якою відбивався другий гравець у вигляді числа (для 6, 7, 8, 9, 10) або слова ( "валет" для 11 "дама" для 12 "король" для 13 "туз" для 14). Якщо карту можна відбити (вартість карти другого гравця більше, ніж у першого), то вивести "відбив", в іншому випадку "не відбив".
    2. У циклі вводяться будь-які символи. Умова закінчення введення - введення символу "пробіл". Можна з цих символів скласти слово "file"?
    3. Знайдіть кількість простих чотиризначних чисел.

    Варіант 9

    1. Змоделювати гру «Камінь, ножиці, папір» комп'ютера з людиною. Гру продовжувати в циклі до перемоги будь-кого. Тобто, ввести з клавіатури число (0, 1, 2), друге число отримати випадковим чином (від 0 до 2). Якщо ніхто не переміг знову ввести одне число, а друге отримати випадковим чином. Вважати 0 -камінь, 1 -ножиці, 2 -папір. Перемагають: камінь папір, ножиці папір, папір камінь. Результат вивести у вигляді слів і вказати хто переміг, комп'ютер або людина. Наприклад:
      Введіть число (0, 1, 2) - 1
      Людина - ножиці, комп'ютер - ножиці.
      Введіть число (0, 1, 2) - 2
      Людина - папір, комп'ютер - камінь.
      Перемога людини.
    2. Вводите в циклі цілі числа, які створюють зростаючу послідовність. Умова закінчення введення - введення числа, порушує зростання. Знайти кількість цифр в послідовності.
    3. В [2, 9] знайти всі пари взаємно простих чисел.

    Варіант 10

    1. Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє вміння додавати однозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 0 до 9), після чого на екран вивести приклад у вигляді: "4 9 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, вірний чи відповідь.
    2. Дано ціле число. Знайти його маленький дільник, який відрізняється від 1.
    3. Знайти кількість п'ятизначних палиндромов, що є простими числами.

    Варіант 11

    1. Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє вміння віднімати однозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 0 до 9), після чого на екран вивести приклад у вигляді: "4 - 9 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний.
    2. Громадянин 1 березня відкрив у банку рахунок і поклав на нього А грн. Через кожен місяць розмір вкладу збільшується на 2% від суми, на рахунку. Через скільки місяців величина вкладу побільшає У грн?
    3. Знайдіть всі паліндроми з інтервалу [10000, 100000] остання цифра яких збігається з цифровим коренем числа. Виводити число і його цифровий корінь.

    Варіант 12

    1. Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє знання таблиці множення. У ній випадковим чином отримати два числа (від 0 до 9), після чого на екран виводиться приклад у вигляді: "4 * 9 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний.
    2. У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти скільки разів в цій послідовності цифр змінюється знак. Наприклад, серед чисел 1 -34 8 14 -5 0 знак змінюється 3 рази.
    3. Дано три натуральних числа A, B і C. У [A; B] знайти числа взаємно прості з C.

    Варіант 13

    1. Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє вміння додавати двозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді: "92 + 41 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний.
    2. У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти кількість чисел, які більше своїх сусідів.
    3. Надрукувати перші 20 чисел Фібоначчі і їх цифрові коріння.

    Варіант 14

    1. Скласти програму, на 5 прикладах перевіряє вміння віднімати двозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді: "92 -41 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний.
    2. У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти суму тих чисел, які є числами Фібоначчі.
    3. Знайти чотиризначні паліндроми, що закінчуються на свій цифровий корінь.

    Варіант 15

    1. Скласти програму, на 5 прикладах перевіряє вміння додавати двозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді: "41 + 92 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, або відповідь вірний. В кінці підраховувати кількість вірних і невірних відповідей і в кінці поставити оцінку.
    2. У циклі вводяться будь-які цілі числа. Умова закінчення введення - введення числа 0 Знайти суму тих чисел, які є простими числами.
    3. Знайти кількість п'ятизначних палиндромов, що починаються і закінчуються на свій цифровий корінь.

    Варіант 16

    1. Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє вміння віднімати двозначні числа. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді: "92 - 41 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, вірний чи відповідь. В кінці підраховувати кількість вірних і невірних відповідей і поставити оцінку.
    2. Дан прямокутник розмірами a на b. Від нього відрізають квадрати максимального розміру, поки це можливо. Потім, від прямокутника, який залишився знову відрізають квадрати максимального розміру і так далі. На які квадрати і в якій кількості буде розрізано вихідний прямокутник? Наприклад, для прямокутника a = 11 b = 3 відповідь буде такий:
      1) 3 x 3
      2) 3 x 3
      3) 3 x 3
      4) 2 x 2
      5) 1 x 1
      6) 1 x 1
    3. Дано два натуральних числа A і В. Знайти перші 10 натуральних чисел, більше А і взаємно прості з В.

    Варіант 17

    1. Скласти програму, яка на 5 прикладах перевіряє знання таблиці множення. У ній випадковим чином отримати два числа (від 10 до 99), після чого на екран вивести приклад у вигляді: "14 * 20 =". Після введення відповіді повинен видаватися повідомлення, вірний чи відповідь. В кінці підраховувати кількість вірних і невірних відповідей і поставити оцінку.
    2. Дано ціле число. Розкласти це число на прості множники. Наприклад, для числа 2340, відповідь буде такий: 2 2 3 3 13.
    3. Знайдіть кількість п'ятизначних палиндромов, кратні своєму цифровому кореню

    Назад Уперед Зміст