Масивом називають впорядковану сукупність елементів одного типу. Кожен елемент масиву має індекси, які визначають його розташування.
Число індексів характеризує розмірність масиву (одновимірний, двовимірний).
Кожен індекс змінюється в деякому діапазоні [0, n].
Елементи масиву нумеруються з нуля. B>
В мові C #, як і в багатьох інших мовах, індекси задаються цілочисельним типом.
Масиви в мові C # відносяться до посилальним типам, тобто є динамічними. Тому пам'ять їм відводиться під час виконання програми, в "купі".
При описі масиву, сам масив не формується, а створюється тільки посилання на нього, що має невизначене значення Null. Тому поки елементи масиву не будуть проініціалізовані, використовувати його в обчисленнях можна.
При описі масиву не вказується розмір (кількість елементів):
int [] Arr1;
Person [] Arr2;
Масив Arr1 буде містити цілі числа (тобто значення), а масив Arr2 - об'єкти класу Person (тобто посилання на об'єкти).
Квадратні дужки в C # вказуються після типу, перед ім'ям масиву.
При описі двовимірного масиву не вказується кількість рядків і стовпців
int [,] Arr;
Масив Arr буде містити цілі числа.
Кількість рядків і стовпців невідомо
Існує два варіанти ініціалізації:
Масив створюється за допомогою операції new: // всі 4 елементи рівні 0 int [] b = new int [4]; // якщо вказані значення, new годі й писати int [] c = {61, 2, 5, -9}; // розмірність обчислюється int [] d = new int [] {61, 2, 5, -9}; // надмірне опис int [] e = new int [4] {61, 2, 5, -9}; |
// масив з 2 рядків і 3 стовпчиків // всі елементи рівні 0 int [,] b = new int [2,3]; // new мається на увазі // масив з 2 рядки і 3 стовпчиків int [,] з = {{1, 2, 3}, {4, 5, 6}}; // розмірність обчислюється 2стор і 3 стовпці int [,] з = new int [,] {{1, 2, 3}, {4, 5, 6}}; // надмірне опис int [,] d = new int [2,3] {{1, 2, 3}, {4, 5, 6}}; |
Заповнити целочисленную матрицю розміром 3x4 випадковими числами. знайти: