Назад Уперед Зміст

Метод конструктор

В кожному класі обов'язково повинен бути метод, за допомогою якого створюються об'єкти цього класу.

Цей метод називається конструктор.

Ім'я методу конструктора має збігатися з ім'ям класу.

Конструктор створює об'єкт з конкретними значеннями полів.

Якщо в класі немає конструктора, він буде вважатися існуючим за замовчуванням і присваивающим полів класу порожні значення (числовим нулі, строковим порожні рядки).

Якщо в клас доданий конструктор з параметрами, то конструктор без параметрів теж потрібно описувати явно.

В одному класі може кілька різних конструкторів: без параметрів, з одним параметром, з двома параметрами і так далі.

Опишемо для нашого класу два конструктора, один без параметрів, а другий з параметрами - довжиною сторін трикутника.

В заголовку методу тільки модифікатор доступу (public) і ім'я (Triangle), що збігається з ім'ям класу.

В тілі конструктора потрібно присвоїти значення полів класу. Якщо імена полів не збігаються з іменами параметрів в заголовку, то в тілі методу знаходяться звичайні оператори присвоювання.

Якщо в конструкторі імена параметрів збігаються з іменами полів, то потрібно використовувати ключове слово this.

Слово this, говорить про те, що потрібно підставляти в поля цього об'єкта значення, передані методу-конструктора.

Це пов'язано з тим, що:

Створення об'єкта класу

Створимо об'єкт класу Triangle в класі Program. Для цього перейдемо на вкладку класу Program, в методі Main оголосимо три речові змінні x, y, z і дамо їм значення. Потім, використовуючи ключове слово new, створимо об'єкт t, класу Triangle. Викличемо конструктор з параметрами x, y, z. Полів об'єкту t будуть присвоєні значення 6, 5, 8.

Назад Уперед Зміст