В кожному класі обов'язково повинен бути метод, за допомогою якого створюються об'єкти цього класу.
Цей метод називається конструктор.
Ім'я методу конструктора має збігатися з ім'ям класу.
Конструктор створює об'єкт з конкретними значеннями полів.
Якщо в класі немає конструктора, він буде вважатися існуючим за замовчуванням і присваивающим полів класу порожні значення (числовим нулі, строковим порожні рядки).
Якщо в клас доданий конструктор з параметрами, то конструктор без параметрів теж потрібно описувати явно.
В одному класі може кілька різних конструкторів: без параметрів, з одним параметром, з двома параметрами і так далі.
Опишемо для нашого класу два конструктора, один без параметрів, а другий з параметрами - довжиною сторін трикутника.
В заголовку методу тільки модифікатор доступу (public) і ім'я (Triangle), що збігається з ім'ям класу.
В тілі конструктора потрібно присвоїти значення полів класу. Якщо імена полів не збігаються з іменами параметрів в заголовку, то в тілі методу знаходяться звичайні оператори присвоювання.
Якщо в конструкторі імена параметрів збігаються з іменами полів, то потрібно використовувати ключове слово this.
Слово this, говорить про те, що потрібно підставляти в поля цього об'єкта значення, передані методу-конструктора.
Це пов'язано з тим, що:
Створимо об'єкт класу Triangle в класі Program. Для цього перейдемо на вкладку класу Program, в методі Main оголосимо три речові змінні x, y, z і дамо їм значення. Потім, використовуючи ключове слово new, створимо об'єкт t, класу Triangle. Викличемо конструктор з параметрами x, y, z. Полів об'єкту t будуть присвоєні значення 6, 5, 8.