Напишемо метод Perimeter, який буде обчислювати, і повертати периметр трикутника.
В заголовку методу: після модифікатора доступу public вказується тип значення double, потім ім'я методу і круглі дужки.
В тілі методу обчислюється периметр. Потім обчислене значення повертається в точку виклику за допомогою ключового слова return. Тип значення, що повертається повинен збігатися з типом, який описаний в заголовку методу.
Напишемо метод Sqr, який буде обчислювати, і повертати площа трикутника.
В тілі методу спочатку викликається написаний раніше метод Perimeter. Він застосовується до поточного об'єкту (ключове слово this). Потім обчислюється підлозі периметр і площу за формулою Герона.
Обчислення значення площі повертається в точку виклику за допомогою ключового слова return.
Застосуємо методи Perimeter і Sqr до створеного об'єкту t.
Для цього перейдемо на вкладку Program. Методи повертають значення, тому результат їх застосування потрібно присвоїти змінним, які мають відповідний тип.
Потім виведемо на екран обчислені значення. Результат виконання програми: