Назад Уперед Зміст

Варіант 1

1) Перша форма: група «Авторизація» активна, а кнопка «Реєстрація» неактивна. Після введення логіна і пароля натиснути кнопку «Увійти». Перевірка на наявність такого логіна в списку зареєстрованих користувачів (List ). При відсутності логіна в списку зареєстрованих користувачів (List ), активувати кнопку «Реєстрація»

2) При натисканні на кнопку «Реєстрація», переходимо до форми 2.

3) Якщо є реєстрація, перевіряємо пароль і переходимо до третьої формі, інакше повідомляємо, що ви неправильно введете пароль і залишаємося на першій формі.

4) Ім'я та логін користувача повинно відобразитися в третій формі. Виконувати контроль введення обов'язково.

Для цього використовується метод: listBox1.Items.Add (s);

Варіант 2

1) Перша форма, група «Авторизація» неактивна до натискання кнопки «ВХІД В СИСТЕМУ», кнопка «Реєстрація» неактивна. Після введення логіна і пароля натиснути кнопку «Увійти». Перевірка на наявність такого логіна в списку зареєстрованих користувачів (List ). При відсутності логіна в списку зареєстрованих користувачів (List ), активувати кнопку «Реєстрація»

2) При натисканні на кнопку «Реєстрація», переходимо до форми 2. Виконувати контроль введення обов'язково.

3) Якщо є реєстрація, перевіряємо пароль і переходимо до третьої формі, інакше повідомляємо, що ви неправильно введете пароль і залишаємося на першій формі.

4) Ім'я та логін користувача повинно відобразитися в третій формі.

Варіант 3

1) Перша форма, група «Авторизація» неактивна до натискання кнопки «ВХІД В СИСТЕМУ», кнопка «Реєстрація» неактивна. Після введення логіна і пароля натиснути кнопку «Увійти». Перевірка на наявність такого логіна в списку зареєстрованих користувачів (List ). При відсутності логіна в списку зареєстрованих користувачів (List ), активувати кнопку «Реєстрація»

2) При натисканні на кнопку «Реєстрація», переходимо до форми 2.

3) Якщо є реєстрація, перевіряємо пароль і переходимо до третьої формі, інакше повідомляємо, що ви неправильно введете пароль і залишаємося на першій формі.

4) Ім'я та логін користувача повинно відобразитися в третій формі. Виконувати контроль введення обов'язково.

Варіант 4

1) Перша форма, група «Авторизація» неактивна до натискання кнопки «ВХІД В СИСТЕМУ», кнопка «Реєстрація» неактивна. Після введення логіна і пароля натиснути кнопку «Увійти». Перевірка на наявність такого логіна в списку зареєстрованих користувачів (List ). При відсутності логіна в списку зареєстрованих користувачів (List ), активувати кнопку «Реєстрація»

2) При натисканні на кнопку «Реєстрація», переходимо до форми 2.

3) Якщо є реєстрація, перевіряємо пароль і переходимо до третьої формі, інакше повідомляємо, що ви неправильно введете пароль і залишаємося на першій формі.

4) Ім'я та логін користувача повинно відобразитися в третій формі. Виконувати контроль введення обов'язково.

Варіант 5

Треба промоделювати процес набору членів команди КВН. Проект повинен складатися з трьох форм.

В першому вікні накопичується список претендентів у команду КВН, він натискає кнопку «ПЕРЕДАТИ». Повинно відобразитися друге вікно з фотографією капітана і заповнений список претендентів. Капітан з них вибирає людей в команду. Список відображається в лістбоксе.Затем натискається кнопка «Показати команду» .Должно відобразитися третє вікно з кнопками з вибраними іменами. При нажаніі на ктопку у неї повинен змінитися колір.

Варіант 6

Треба промоделювати процес створення букета флористом. Проект повинен складатися з трьох форм.

В першому вікні накопичується список квітів, наявних в наявність (роза_красная ...), натискається кнопка «ПЕРЕДАТИ». Повинно відобразитися друге вікно з заповненим спис рослин. Флорист з них вибирає квіти в букет. Список відображається в лістбоксе.Затем натискається кнопка «Показати букет» .Должно відобразитися третє вікно з кнопками з вибраними рослинами. При нажаніі на ктопку у неї повинен фон із зображенням цієї квітки.

Підказка

В папці проекту DEBUG -повинні бути картинки, назви яких збігаються з написами на кнопках. Картинку відобразити на кнопці можна так:

 кнопка.BackgroundImage = Image.FromFile (кнопка.Text.Trim () + ". png");
 кнопка.BackgroundImageLayout = System.Windows.Forms.ImageLayout.Stretch;

Варіант 7

Треба промоделювати процес замовлення документів в архіві. Проект повинен складатися з трьох форм.

В першому вікні замовник вводить свої дані (треба передбачити, що архіваріус може додати текстове поле на форму), натискається кнопка «ПЕРЕДАТИ».  Повинно відобразитися друге вікно з відображеними даними замовника.

Замовник з них вибирає документи (заздалегідь заповнений). Список відображається в лістбоксе.Затем натискається кнопка «Показати замовлення» .Должно відобразитися третє вікно з мітками з вибраними документами. При нажаніі на мітку у неї повинен змінитися колір.

Варіант 8

Треба промоделювати процес видачі підручника студентам, обраним зі списку (список вже заповнений). Проект повинен складатися з трьох форм.

В першому вікні задаються дані підручника (треба передбачити, що бібліотекар може додати текстове поле на форму), натискається кнопка «ПЕРЕДАТИ».  Повинно відобразитися друге вікно з відображеними даними підручника.

Замовник з них вибирає студентів, яким потрібна ця книга. Список відображається в лістбоксе.Затем натискається кнопка «Показати список» .Должно відобразитися третє вікно з мітками з вибраними прізвищами студентів. При нажаніі на мітку у неї повинен змінитися колір фону і колір букв.

Варіант 9

Проект повинен складатися з двох форм.

В першому вікні задаються ціле число з інтервалу 3,20 (треба предусмотретьконтроль введення), натискається кнопка «Видати всі прості числа», використовувати решето Ератосфена. Натискається кнопка «ПЕРЕДАТИ ОСТАННЄ ПРОСТОЇ».  Повинно відобразитися друге вікно з відображеними текстового поля з переданим числом витків сінусоіди.Нажімается кнопка «Побудувати графік».

Кнопка вихід закриває додаток.

Підказка

Малювання графіків:

           
            Graphics g = pictureBox1.CreateGraphics();
            int cx = pictureBox1.Width;
            int cy = pictureBox1.Height / 2;
            PointF[] ptf = new PointF[cx];
            ... ... ... ... 
            // Очистим PictureBox
            g.Clear(pictureBox1.BackColor);

            for (int i = 0; i < cx; i++)
            {
                ptf[i].X = аргумент;
                ptf[i].Y = формула вашей функции;
            }
            g.DrawLines(Pens.Red, ptf);
            g.Dispose();

Варіант 10

Проект повинен складатися з двох форм.

В першому вікні задаються ціле число n з інтервалу 5,10 (треба передбачити контроль введення), натискається кнопка «Видати всі числа Фібоначчі», Надрукувати всі числа Фібоначчі з номерами 1, 2, 3 .... n. Натискається кнопка «ПЕРЕДАТИ АРГУМЕНТИ».  Повинно відобразитися друге вікно з відображеними текстового поля з переданими чісломі.Нажімается кнопка «Побудувати графік» .Строітся графік функції у = Log (x) c такими аргументами.

Кнопка вихід закриває додаток.

Підказка

Малювання графіків:

           
            Graphics g = pictureBox1.CreateGraphics();
            int cx = pictureBox1.Width;
            int cy = pictureBox1.Height / 2;
            PointF[] ptf = new PointF[cx];
            ... ... ... ... 
            // Очистим PictureBox
            g.Clear(pictureBox1.BackColor);

            for (int i = 0; i < cx; i++)
            {
                ptf[i].X = аргумент;
                ptf[i].Y = формула вашей функции;
            }
            g.DrawLines(Pens.Red, ptf);
            g.Dispose();

Варіант 11

Дано дві функції: y = ax 2 + bx + c і z = x 3 + dx 2 + ex + f. З'ясувати, в яких точках їх графіки перетинають осі OX і OY, а також перетинаються між собою (якщо перетинаються). Побудувати обидва графіка.

Проект повинен складатися з двох форм.

В першому вікні задаються коефіцієнти функцій (a, b, с, d, e, f-треба передбачити контроль введення). Натискається кнопка «ПЕРЕДАТИ АРГУМЕНТИ».  Повинно відобразитися друге вікно з відображеними текстового поля з переданими числами. Натискається кнопка «Побудувати графіки» .Строятся графіки обох функцій, також обіцяли відображатися значення точок, в яких графіки перетинають осі Ох і Оy, значення точки, де перетинаються самі графіки.

Кнопка вихід закриває додаток.

Підказка

Після введення вихідних даних користувачем, а саме коефіцієнтів кубічного і квадратного рівнянь, проводиться обчислення похідної кубічного рівняння, потім знаходяться корені отриманого квадратного рівняння за формулою.

Отримані значення - це точки вигину кубічного полінома, що розбивають його на монотонні інтервали. Після цього необхідно знайти нуль функції на кожному з монотонних інтервалов.Зная кордону монотонних інтервалів, за допомогою бінарного пошуку шукається рішення кубічного рівняння.

Малювання графіків:

Перш за все, слід помістити на форму сам елемент управління Chart. Він розташовується в панелі елементів в розділі Дані.

Список графіків зберігається у властивості Series, який можна змінити, вибравши відповідний пункт у вікні властивостей. Оскільки на одному полі потрібно вивести два окремих графіка функцій, потрібно додати ще один елемент. Обидва елементи, і що стоїть і доданий, потрібно відповідним чином налаштувати: змінити тип діаграми ChartType на Spline. Тут же можна змінити підписи до графіків з абстрактних Series1 і Series2 на конкретні функції - за це відповідає властивість Legend. Нарешті, за допомогою властивості BorderWidth можна зробити лінію графіка товстіший, а потім поміняти колір лінії за допомогою властивості Color.

            // Количество точек графика
            int count = (int)Math.Ceiling((Xmax - Xmin) / Step) + 1;
            // Настраиваем оси графика
            ch.ChartAreas[0].AxisX.Minimum = Xmin;
            ch.ChartAreas[0].AxisX.Maximum = Xmax;
            // Определяем шаг сетки
            ch.ChartAreas[0].AxisX.MajorGrid.Interval = Step;
            ch.Series[0].Points.Clear();
            ch.Series[1].Points.Clear();
            for (double x = -1.9; x <= 2; x += 0.1)
            {
                ch.Series[0].Points.AddXY(x, A * x * x + B * x + C);
                ch.Series[1].Points.AddXY(x, x * x * x + D * x * x + E * x + F);
            }

За допомогою методу solve виконується пошук списку коренів кубічного полінома.  

Метод binsearch за допомогою бінарного пошуку виконує пошук кореня на монотонному інтервалі квадратичного полінома.

Метод f повертає значення кубічного полінома в точці.

double binsearch(double a, double b, double c, double d, double l, double r)
{
// Если нуля нет,
if ((f(a, b, c, d, l) > 0 && f(a, b, c, d, r) > 0) ||
(f(a, b, c, d, l) < 0 && f(a, b, c, d, r) < 0))
// вернем признак того, что корня нет.
return Double.NaN;
// Иначе, в цикле пока интервал не сузился до погрешности,
while (r - l > 1e-6)
{
// Берем середину интервала,
double m = (l + r) / 2;
// В зависимости от значения функции в точке, переносим границы поиска.
if (((f(a, b, c, d, m) > 0) && (f(a, b, c, d, l) > 0)) ||
((f(a, b, c, d, m) < 0) && (f(a, b, c, d, l) < 0)))
l = m;
else
r = m;
}
// Возвращаем ответ.
return l;
}

Варіант 12

Проект повинен складатися з двох форм.

В першому вікні задаються ціле число n з інтервалу 5,10 (треба передбачити контроль введення), натискається кнопка «Видати всі числа Pella», Надрукувати всі числа Pella з номерами 1, 2, 3 .... n. Натискається кнопка «ПЕРЕДАТИ АРГУМЕНТИ».

Число Пелля - ціле число, що входить в якості знаменника в нескінченну послідовність відповідних дробів для квадратного кореня з 2. Перші числа Пелля - 1, 2, 5, 12 і 29.

Числа Пелля задаються лінійним рекурентним співвідношенням:

Повинно відобразитися друге вікно з відображеними текстового поля з переданими чісломі.Нажімается кнопка «Побудувати графік» .Строітся графік функції у = Log10 (x) c такими аргументами.

Кнопка вихід закриває додаток.

Підказка

Малювання графіків:

           
            Graphics g = pictureBox1.CreateGraphics();
            int cx = pictureBox1.Width;
            int cy = pictureBox1.Height / 2;
            PointF[] ptf = new PointF[cx];
            ... ... ... ... 
            // Очистим PictureBox
            g.Clear(pictureBox1.BackColor);

            for (int i = 0; i < cx; i++)
            {
                ptf[i].X = аргумент;
                ptf[i].Y = формула вашей функции;
            }
            g.DrawLines(Pens.Red, ptf);
            g.Dispose();

Варіант 13

Проект повинен складатися з двох форм.

В першому вікні задаються ціле число n = 10000 (треба передбачити контроль введення), натискається кнопка «Видати всі скоєні числа». Надрукувати все 4 числа. Натискається кнопка «ПЕРЕДАТИ АРГУМЕНТИ».

Досконалим називається натуральне число, яке дорівнює сумі всіх своїх власних дільників (тобто всіх позитивних дільників, відмінних від самого? Числа), наприклад 6 = 1 + 2 + 3)

Досконалі числа утворюють послідовність: 6,28,496,8128 ....

Повинно відобразитися друге вікно з відображеними текстового поля з переданими чісламі.Нажімается кнопка «Фільтр по цифрам» .У інше текстове поле виводяться числа, з отсортірованнімі цифрами.

Кнопка вихід закриває додаток.

Варіант 14

Обчислити площу плоскої фігури, обмеженої двома функціямі.y = a * cos (b * x + c) і y = a * tg (b * x + c) .Построіть графіки функцій.

Варіант 15

Обчислити площу плоскої фігури, обмеженої двома функціямі.y = a * cos (b * x + c) і y = a * tg (b * x + c) .Построіть графіки функцій.

Підказка

 public class functions
     {
        /// 
        /// коэффициенты в функциях
        /// 
        public double a;
        public double b;
        public double c;

        /// 
        /// межі інтегрування
        /// 
        public double x1;
        public double x2;

        public functions(double a, double b, double c, double x1, double x2)
        {
            this.a = a;
            this.b = b;
            this.c = c;
            this.x1 = x1;
            this.x2 = x2;
        }

        /// 
         /// Метод, який обчислює значення функції y = a * cos (b * x + c).
         /// 
         ///  
         ///  значення функції y=a*cos(b*x+c)
        public double f1(double x)
        {
            double y2 = Math.Pow(a, b * x + c);
            return y2;
        }
        /// 
         /// Метод, який обчислює значення функції y = a * tg (b * x + c).
         /// 
         ///  
         ///  значення функції y=a*tg(b*x+c)
       
        public double f2(double x)
        {
            double y1 = a * Math.Cos(b * x + c);
            return y1;
        }

        /// 
        /// підінтегральна функція
        /// 
        /// 
        /// Модуль різниці функцій

        private double F(double x)
        {
            double m = Math.Abs(f1(x) - f2(x));
            return m;
        }

        /// 
        /// Знаходження площі методом Гаусса
        /// 
        /// Площа фігури утвореної двома функціями
        public double Gauss()
        {
            double I;
            double c = 0.5 * (x2 - x1);
            double d = 0.5 * (x2 + x1);
            double e = 0.5 * (x2 - x1)/Math.Sqrt(3);

            I = c * (F(d - e) + F(d + e));
            return I;
        }

Назад Уперед Зміст