Вышестоящие рубрики |
Заглавие рубрики |
См. также |
Подрубрики |
Документы |
в рубрике | с учетом подрубрик |
СУСПІЛЬНІ НАУКИ => теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія => методи суспільних наук => методи збору інформації => методи отримання інформації, опитування, інтерв'ю, анкета |
види опитування – суспільні науки |
|
2 |
1 |
4 |
СУСПІЛЬНІ НАУКИ => теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія => методи суспільних наук => методи збору інформації => методи отримання інформації, опитування, інтерв'ю, анкета |
запис на плівку, письмовий запис інтерв’ю, допоміжні засоби при інтерв’юванні |
|
|
|
|
СУСПІЛЬНІ НАУКИ => теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія => методи суспільних наук => методи збору інформації => методи отримання інформації, опитування, інтерв'ю, анкета |
опитуваний |
|
|
1 |
|
СУСПІЛЬНІ НАУКИ => теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія => методи суспільних наук => методи збору інформації => методи отримання інформації, опитування, інтерв'ю, анкета |
опитувач, інтерв’юер |
|
|
1 |
|
СУСПІЛЬНІ НАУКИ => теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія => методи суспільних наук => методи збору інформації => методи отримання інформації, опитування, інтерв'ю, анкета |
проведення інтерв’ю: час, місцезнаходження |
|
|
|
|
СУСПІЛЬНІ НАУКИ => теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія => методи суспільних наук => методи збору інформації => методи отримання інформації, опитування, інтерв'ю, анкета |
розробка анкети, відкриті питання, альтернативні питання |
|
|
|
|
СУСПІЛЬНІ НАУКИ => теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія => методи суспільних наук => методи збору інформації => методи отримання інформації, опитування, інтерв'ю, анкета |
соціологія інтерв’ю |
|
|
1 |
|
СУСПІЛЬНІ НАУКИ => теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія => методи суспільних наук => методи збору інформації => методи отримання інформації, опитування, інтерв'ю, анкета |
стратегія інтерв’ювання, жорстке, м’яке інтерв’ю |
|
|
|
|