Рубрики вищого рівня |
Назва рубрики |
См. також |
Підрубрики |
Документи |
в рубрике | с урахуванням підрубрик |
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами |
дослідження ринку |
|
5 |
1 |
1 |
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами |
планування рекламних заходів та організаційні аспекти, координація реклами з виробництвом та збутом |
|
|
|
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами |
визначення території проведення кампанії |
|
|
|
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами |
прогнозування успіху |
|
|
|
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами |
здійснення кампанії, попередні розрахунки витрат, ескізи, виготовлення матеріалів реклами |
|
|
|
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами |
результати та ефективність реклами, ефективність засобів розповсюдження реклами, нагляд за проведенням та перевірка результатів реклами |
|
|
3 |
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами |
управління рекламними засобами та нагляд за різними формами реклами |
|
|
1 |
|