Рубрики вищого рівня |
Назва рубрики |
См. також |
Підрубрики |
Документи |
в рубрике | с урахуванням підрубрик |
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами => дослідження ринку |
джерела інформації, статистичні дані та їхнє оцінювання |
|
|
|
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами => дослідження ринку |
дослідження способом опитування |
|
|
|
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами => дослідження ринку |
питання конкуренції |
|
|
|
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами => дослідження ринку |
дослідження потреб, звичок, смаків споживачів, ринкових тенденцій |
|
|
|
|
ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА => реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) => реклама, рекламування => рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами => планування та менеджмент реклами => дослідження ринку |
аналіз та оцінювання ринкових досліджень |
|
|
|
|