- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> Экономика
----> экономика отдельных континентов и стран
------> экономика Украины
--------> сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы
----------> торговля
------------> внутренняя торговля
--------------> розничная торговля
----------------> розничные торговые организации (предприятия)
Печать списка
--> Экономика
----> экономика отдельных континентов и стран
------> экономика Украины
--------> сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы
----------> торговля
------------> внутренняя торговля
--------------> розничная торговля
----------------> розничные торговые организации (предприятия)
Рубрика
- Название:
- розничные торговые организации (предприятия)
- Название:
- стоимость и себестоимость товаров и услуг
- Название:
- цена, ценообразование
- Название:
- маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
![](http://liber.onu.edu.ua/opacunicode/app/..//img//progress.gif)
Статья
Шимко, Алла Василівна
Вимірювання результативності маркетингових технологій підприємств роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Шимко, Алла Василівна
Вимірювання результативності маркетингових технологій підприємств роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гладких, Д.
Державне регулювання економіки за допомогою ціноутворюючих факторів
б.г.
ISBN отсутствует
Гладких, Д.
Державне регулювання економіки за допомогою ціноутворюючих факторів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хомин Ірина Петрівна
Дисбаланс експортно-імпортних операцій як наслідок перекосів ціноутворення
б.г.
ISBN отсутствует
Хомин Ірина Петрівна
Дисбаланс експортно-імпортних операцій як наслідок перекосів ціноутворення
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дідківська Любов
Еволюція форматів торгівлі та модифікація конкурентних відносин
б.г.
ISBN отсутствует
Дідківська Любов
Еволюція форматів торгівлі та модифікація конкурентних відносин
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Філіпішина Лілія Михайлівна
Комплексна система оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Філіпішина Лілія Михайлівна
Комплексна система оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Дюков, Валерий Павлович
Оптимизационные аспекты ценообразования в маркетинге
б.г.
ISBN отсутствует
Дюков, Валерий Павлович
Оптимизационные аспекты ценообразования в маркетинге
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кирилюк О. Ф.
Основні чинники формування ціни на ринку м'ясного птахівництва України
б.г.
ISBN отсутствует
Кирилюк О. Ф.
Основні чинники формування ціни на ринку м'ясного птахівництва України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чукурна, Олена Павлівна
Особливості використання АВС-аналізу на підприємствах роздрібної торгівлі України
б.г.
ISBN отсутствует
Чукурна, Олена Павлівна
Особливості використання АВС-аналізу на підприємствах роздрібної торгівлі України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Трішкіна Ніна Іванівна
Особливості державної підтримки торговельного посередництва
б.г.
ISBN отсутствует
Трішкіна Ніна Іванівна
Особливості державної підтримки торговельного посередництва
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кунділовська, Тетяна Анатоліївна
Оцінка конкурентоспроможності смакових товарів
б.г.
ISBN отсутствует
Кунділовська, Тетяна Анатоліївна
Оцінка конкурентоспроможності смакових товарів
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Пастухова, Валентина Володимирівна
Практика - найкращий учитель
б.г.
ISBN отсутствует
Пастухова, Валентина Володимирівна
Практика - найкращий учитель
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Михайлова Е. П.
Предпосылки перехода розничной торговли на дифференцированный маркетинг
б.г.
ISBN отсутствует
Михайлова Е. П.
Предпосылки перехода розничной торговли на дифференцированный маркетинг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Голошубова Н.
Роздрібна торговельна мережа України: Стан і тенденції розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Голошубова Н.
Роздрібна торговельна мережа України: Стан і тенденції розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чайковська, Марина Петрівна
Технології багатомірного аналізу для підприємств роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Технології багатомірного аналізу для підприємств роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Корнійчук А. П.
Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні
б.г.
ISBN отсутствует
Корнійчук А. П.
Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні
б.г.
ISBN отсутствует