- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Название:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
- Название:
- методы маркетинговых исследований
- Название:
- маркетингові ризики
- Название:
- маркетингові дослідження
- Название:
- маркетинг
- Примечание:
- 339.138
- Название:
- діджитал-маркетинг
- Название:
- цифровий маркетинг
- Название:
- посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг
- Название:
- підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
- Название:
- посібники для практичних занять та навчання - маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодії
2019 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодії
2019 г.
ISBN отсутствует
Статья
Пашутин С. Б.
Завуалированный маркетинг, или интригующее замещение. Ретроспективный анализ
б.г.
ISBN отсутствует
Пашутин С. Б.
Завуалированный маркетинг, или интригующее замещение. Ретроспективный анализ
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Чайковська, Марина Петрівна
Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової...
Києво-Могилянська акад., 2023 г.
ISBN отсутствует
Чайковська, Марина Петрівна
Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової...
Києво-Могилянська акад., 2023 г.
ISBN отсутствует
Книга
Информационные технологии в маркетинге: учеб. для студентов вузов, обуч. по экон. спец.
Information technologies in marketing
ЮНИТИ, ЮНИТИ-ДАНА, 2000 г.
ISBN 5-238-00154-1
Информационные технологии в маркетинге: учеб. для студентов вузов, обуч. по экон. спец.
Information technologies in marketing
ЮНИТИ, ЮНИТИ-ДАНА, 2000 г.
ISBN 5-238-00154-1
Статья
Шкура Юлиана Викторовна
Исследование целевой аудитории интернет-портала по поиску деловых контактов
б.г.
ISBN отсутствует
Шкура Юлиана Викторовна
Исследование целевой аудитории интернет-портала по поиску деловых контактов
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Рега, Марина Георгіївна
Інвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації
б.г.
ISBN отсутствует
Рега, Марина Георгіївна
Інвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яцишина Лариса
Інструменти забезпечення конкурентоспроможності професійної освіти в маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Яцишина Лариса
Інструменти забезпечення конкурентоспроможності професійної освіти в маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Бойчук, Інна Володимирівна
Інтернет в маркетингу: підручник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2010 г.
ISBN 978-611-01-0099-1
Бойчук, Інна Володимирівна
Інтернет в маркетингу: підручник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2010 г.
ISBN 978-611-01-0099-1
Книга
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навчальний посібник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2008 г.
ISBN отсутствует
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навчальний посібник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2008 г.
ISBN отсутствует
Книга
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навчальний посібник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2011 г.
ISBN отсутствует
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навчальний посібник для студ. вузів
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2011 г.
ISBN отсутствует
Книга
Витале, Джо
Как быстро заработать деньги в Интернет
Your Internet cash machine the insiders' guide to making big money, fast!
ISBN 978-5-699-39561-3
Витале, Джо
Как быстро заработать деньги в Интернет
Your Internet cash machine the insiders' guide to making big money, fast!
Серия: Джо Витале - мастер продаж
Эксмо, 2010 г.ISBN 978-5-699-39561-3
Книга
Классика маркетинга: сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
ISBN отсутствует
Классика маркетинга: сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
Серия: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2001 г.ISBN отсутствует
Книга
Бойко Игорь Иванович
Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки: учебное пособие для студ. вузов
Кондор, 2008 г.
ISBN отсутствует
Бойко Игорь Иванович
Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки: учебное пособие для студ. вузов
Кондор, 2008 г.
ISBN отсутствует
Статья
Мельник, Б.
Комплексний підхід до розроблення інтернет- платформи для маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Мельник, Б.
Комплексний підхід до розроблення інтернет- платформи для маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Довгунь, Оксана Степанівна
Комунікації підприємств в Інтрнеті: тренди та напрями розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Довгунь, Оксана Степанівна
Комунікації підприємств в Інтрнеті: тренди та напрями розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні
Conceptualisation of digital marketing as multilevel macrosystem
2020 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні
Conceptualisation of digital marketing as multilevel macrosystem
2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Электронный ресурс (аналит. описание)
Лебедева, Ольга
Концептуальные основы культурной политики России на современном этапе: основные цели и задачи
б.г.
ISBN отсутствует
Лебедева, Ольга
Концептуальные основы культурной политики России на современном этапе: основные цели и задачи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сорока К. О.
Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Сорока К. О.
Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Маслій, Наталя Дмитрівна
Маркетинг: навч.-метод. посіб. для студ. екон. ВНЗ
Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-217-1
Маслій, Наталя Дмитрівна
Маркетинг: навч.-метод. посіб. для студ. екон. ВНЗ
Астропринт, 2017 г.
ISBN 978-966-927-217-1