- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР)
--------> стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР)
--------> стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
Рубрика
- Название:
- стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
- Название:
- зовнішні служби ПР
- Название:
- національні служби ПР
- Название:
- міжнародні служби ПР
- Название:
- стратегія та тактика ПР
- Название:
- ідеї та плани ПР, їхня реалізація
- Название:
- засоби ПР
- Название:
- підходи, межі та тривалість діяльності ПР
- Название:
- планування, джерела, ефективність та вплив ПР
- Название:
- тактика при проведенні ПР
- Название:
- візуальні (оптичні, друковані) ПР
- Название:
- акустичні та оптико-акустичні засоби ПР
- Название:
- використання демонстрацій та виставок
- Название:
- використання безоплатних подарунків, зразків, додатків до куплених товарів