- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
До списку авторів
Садченко, Олена Василівна
Сортувати за: назвоюСвязанные описания:

Электронный ресурс (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів": для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ, галузь знань: 12 "Інформаційні технології",
[Інтерпрінт], 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 1 - 10 комн.
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів": для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ, галузь знань: 12 "Інформаційні технології",
[Інтерпрінт], 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 1 - 10 комн.
Книга
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт "CRM-системи в маркетингової діяльності": з навч. дисципліни "Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень", для
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт "CRM-системи в маркетингової діяльності": з навч. дисципліни "Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень", для
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Книга
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Інформаційно-аналітична підтримка управ...: за змістовним модулем "Інформаційні системи підтримки маркетингових рішень", для
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Інформаційно-аналітична підтримка управ...: за змістовним модулем "Інформаційні системи підтримки маркетингових рішень", для
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Книга
Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг програмни...: для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ, галузь знань: 12 "Інформаційні
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 1 - 10 комн.
Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг програмни...: для студентів ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ, галузь знань: 12 "Інформаційні
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 1 - 10 комн.
Электронный ресурс
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт «CRM- системи в маркетингової діяльності» з ...: рівень вищої освіти: другий (магістер.), галузь знань: 07 «Управління та адміністрування», для
Одеський нац. ун-т, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт «CRM- системи в маркетингової діяльності» з ...: рівень вищої освіти: другий (магістер.), галузь знань: 07 «Управління та адміністрування», для
Одеський нац. ун-т, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управ...: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту, галузь знань: 07 «Управління та
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управ...: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту, галузь знань: 07 «Управління та
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Інноваційний маркетинг-менеджмент в системі еколого-економічної безпеки
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Інноваційний маркетинг-менеджмент в системі еколого-економічної безпеки
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Садченко, Олена Василівна
Управління фінансовими потоками підприємств та держави в умовах сталого розвитку
2021 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Садченко, Олена Василівна
Управління фінансовими потоками підприємств та держави в умовах сталого розвитку
2021 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Садченко, Олена Василівна
Управління фінансовими потоками підприємств та держави в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Управління фінансовими потоками підприємств та держави в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна
Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Системний маркетинговий підхід і практика управління в умовах ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Садченко, Олена Василівна
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив
Гельветика, 2024 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Садченко, Олена Василівна
Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив
Гельветика, 2024 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Садченко, Олена Василівна
Маркетинг в умовах конвергенції сталого розвитку
ТЕС, 2024 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Садченко, Олена Василівна
Маркетинг в умовах конвергенції сталого розвитку
ТЕС, 2024 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Залюбінська, Людмила Миколаївна
Зростання попиту – стимул для інновацій
Barca Academy Publishing, 2023 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Залюбінська, Людмила Миколаївна
Зростання попиту – стимул для інновацій
Barca Academy Publishing, 2023 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Садченко, Олена Василівна
Брендинг та нейромаркетингові технології
ДТЕУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Садченко, Олена Василівна
Брендинг та нейромаркетингові технології
ДТЕУ, 2023 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Садченко, Олена Василівна
Концептуальні підходи до фармацевтичного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Концептуальні підходи до фармацевтичного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, Олена Василівна
Підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, Олена Василівна
Маркетингові підходи до бережливого виробництва в умовах конвергенції сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Садченко, Олена Василівна
Маркетингові підходи до бережливого виробництва в умовах конвергенції сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует