- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Ковшова, Ірина Олегівна
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Автореферат/Диссертация
Ковшова Ірина Олегівна
Формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг: Автореф. дис.... канд. екон. наук
[б. в.], 2008 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Ковшова Ірина Олегівна
Формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг: Автореф. дис.... канд. екон. наук
[б. в.], 2008 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Ковшова Ірина Олегівна
Аналіз сучасного програмного забезпечення для маркетологів
б.г.
ISBN отсутствует
Ковшова Ірина Олегівна
Аналіз сучасного програмного забезпечення для маркетологів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ковшова, Ірина Олегівна
Формування іміджевої політики корпоративних підприєств інформаційно-комунікаційної сфери
б.г.
ISBN отсутствует
Ковшова, Ірина Олегівна
Формування іміджевої політики корпоративних підприєств інформаційно-комунікаційної сфери
б.г.
ISBN отсутствует
Автореферат/Диссертация
Ковшова, Ірина Олегівна
Розвиток маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств: теорія, методологія, практика: автореф. дис. ... д-ра екон. наук, [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління
2018 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Ковшова, Ірина Олегівна
Розвиток маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств: теорія, методологія, практика: автореф. дис. ... д-ра екон. наук, [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління
2018 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Ковшова, Ірина Олегівна
Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Ковшова, Ірина Олегівна
Наукові підходи до визначення маркетингового менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Ковшова, Ірина Олегівна
Концептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Ковшова, Ірина Олегівна
Концептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует