- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Пляскіна, А. І.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Статья
Савчук О. А.
Використання продуктово-маркетингової програми у формуванні асортименту харчових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Савчук О. А.
Використання продуктово-маркетингової програми у формуванні асортименту харчових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пляскіна А. І.
Оцінка конкуренції та конкурентоспроможності суб'єктів харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Пляскіна А. І.
Оцінка конкуренції та конкурентоспроможності суб'єктів харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пляскіна А. І.
Впровадження механізму гнучкого ціноутворення в харчовій галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Пляскіна А. І.
Впровадження механізму гнучкого ціноутворення в харчовій галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Пляскіна, А. І.
Особливості взаємозв’язку поняття «стратегії» і «розвитку» підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Пляскіна, А. І.
Особливості взаємозв’язку поняття «стратегії» і «розвитку» підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Пляскіна, А. І.
Особливості управління підприємством з використанням наукових методів міжнародного менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Пляскіна, А. І.
Особливості управління підприємством з використанням наукових методів міжнародного менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Пляскіна, А. І.
Еволюційність глобалізаційних процесів сучасності
б.г.
ISBN отсутствует
Пляскіна, А. І.
Еволюційність глобалізаційних процесів сучасності
б.г.
ISBN отсутствует