- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Зозульов, О. В.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Статья
Зозульов О. В.
Аналіз ставлення споживачів до торгівельної марки: огляд сучасних теорій і підходів
б.г.
ISBN отсутствует
Зозульов О. В.
Аналіз ставлення споживачів до торгівельної марки: огляд сучасних теорій і підходів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов О. В.
Використання матриці Б.Карлефа та С.Естблюма для аналізу конкурентоспроможності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Зозульов О. В.
Використання матриці Б.Карлефа та С.Естблюма для аналізу конкурентоспроможності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов О. В.
Використання матричних методів аналізу конкурентоспроможності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Зозульов О. В.
Використання матричних методів аналізу конкурентоспроможності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Шабан, К. С.
Емерджентність в міжорганізаційних об’єднаннях
б.г.
ISBN отсутствует
Шабан, К. С.
Емерджентність в міжорганізаційних об’єднаннях
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов, О. В.
Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою.
б.г.
ISBN отсутствует
Зозульов, О. В.
Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою.
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов О. В.
Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Зозульов О. В.
Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Каніщенко, Олена Леонідівна
Маркетингові аспекти дослідження інветиційної привабливості зарубіжних ринків
б.г.
ISBN отсутствует
Каніщенко, Олена Леонідівна
Маркетингові аспекти дослідження інветиційної привабливості зарубіжних ринків
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Зозульов, О. В.
Менеджмент та маркетинг в системі заходів з посилення конкурентних позицій українських підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Зозульов, О. В.
Менеджмент та маркетинг в системі заходів з посилення конкурентних позицій українських підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов О. В.
Огляд мотиваційних теорій, що використовуються у практиці маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Зозульов О. В.
Огляд мотиваційних теорій, що використовуються у практиці маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует