- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Боліла, С. Ю.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:

Статья
Боліла С. Ю.
Формування системи управління інноваційним розвитком АПК регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла С. Ю.
Формування системи управління інноваційним розвитком АПК регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали IV наук.-практ. Інтернет конф. (21 трав. 2019 р.)
Херсонський держ. аграрн. ун-т, 2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали IV наук.-практ. Інтернет конф. (21 трав. 2019 р.)
Херсонський держ. аграрн. ун-т, 2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Науково-технічна складова інноваційного процесу як чинник конкурентоспроможності країни в умовах ...
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла, С. Ю.
Науково-технічна складова інноваційного процесу як чинник конкурентоспроможності країни в умовах ...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Сучасні засоби мотивації офісного персоналу на підприємстві
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла, С. Ю.
Сучасні засоби мотивації офісного персоналу на підприємстві
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Овочівницька галузь в умовах інтенсифікації виробництва: прогресивні технології
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла, С. Ю.
Овочівницька галузь в умовах інтенсифікації виробництва: прогресивні технології
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Маркетингові аспекти для зміцнення позицій власного бренду на ринку аксесуарів ручної роботи
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла, С. Ю.
Маркетингові аспекти для зміцнення позицій власного бренду на ринку аксесуарів ручної роботи
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Мерчандайзинг як інструмент підтримки торгової марки продукції м’ясопреробки
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла, С. Ю.
Мерчандайзинг як інструмент підтримки торгової марки продукції м’ясопреробки
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Особливості застосування маркетингових інструментів на підприємствах плодоовочевого підкомплексу
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла, С. Ю.
Особливості застосування маркетингових інструментів на підприємствах плодоовочевого підкомплексу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Підвищення ефективності функціонування птахівничого підкомплексу Херсонської області на кластерни...
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла, С. Ю.
Підвищення ефективності функціонування птахівничого підкомплексу Херсонської області на кластерни...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Кириченко, Н. В.
Маркетингова орієнтованість для забезпечення конкурентних переваг фермерів на аграрному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Кириченко, Н. В.
Маркетингова орієнтованість для забезпечення конкурентних переваг фермерів на аграрному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Сиводед, С. С.
Аспекти удосконалення маркетингового забезпечення виробництва органічної продукції в сфері плодоо...
б.г.
ISBN отсутствует
Сиводед, С. С.
Аспекти удосконалення маркетингового забезпечення виробництва органічної продукції в сфері плодоо...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Інформаційне забезпечення як важлива складова управлінського процесу аграрного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Боліла, С. Ю.
Інформаційне забезпечення як важлива складова управлінського процесу аграрного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует