- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Книга
Циганкова Тетяна Михайлівна
Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник
[б. в.], 2001 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Циганкова Тетяна Михайлівна
Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник
[б. в.], 2001 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Об'єктивні та суб'єктивні проблеми планування міжнародної маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Об'єктивні та суб'єктивні проблеми планування міжнародної маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циганкова Тетяна Михайлівна
Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Циганкова Тетяна Михайлівна
Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів
б.г.
ISBN отсутствует
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів
б.г.
ISBN отсутствует
Автореферат/Диссертация
Циганкова Тетяна Михайлівна
Сучасна парадигма міжнародного маркетингу: Автореф. дис. ... д-ра екон. наук
[б. в.], 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Циганкова Тетяна Михайлівна
Сучасна парадигма міжнародного маркетингу: Автореф. дис. ... д-ра екон. наук
[б. в.], 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Формування локальних парадигм міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Формування локальних парадигм міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Вплив глобальної торгової системи на міжнародну маркетингову діяльність
б.г.
ISBN отсутствует
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Вплив глобальної торгової системи на міжнародну маркетингову діяльність
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Кадровий компонент активізації міжнародної маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Кадровий компонент активізації міжнародної маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Маркетинг: ситуаційні вправи: навчальний посібник для студ. вузів
Центр інновацій та розвитку, 2004 г.
ISBN 966-8487-25-7
ОФ
Маркетинг: ситуаційні вправи: навчальний посібник для студ. вузів
Центр інновацій та розвитку, 2004 г.
ISBN 966-8487-25-7
ОФ