- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Потапенко, Сергій Іванович
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:

Автореферат/Диссертация
Потапенко Сергій Іванович
Орієнтаційний простір сучасного англомовного медіа-дискурсу(досвід лінгвокогнітивного аналізу): А...
[б. в.], 2008 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Потапенко Сергій Іванович
Орієнтаційний простір сучасного англомовного медіа-дискурсу(досвід лінгвокогнітивного аналізу): А...
[б. в.], 2008 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Книга (аналит. описание)
Потапенко Сергій Іванович
Композиція англомовних друкованих новин: роль когнітивно-дискурсивних стратегій
б.г.
ISBN отсутствует
Потапенко Сергій Іванович
Композиція англомовних друкованих новин: роль когнітивно-дискурсивних стратегій
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Потапенко Сергій Іванович
Сучасний англомовний медіа-дискурс як процес і результат конструювання реальності: лінгвокогнітив...
б.г.
ISBN отсутствует
Потапенко Сергій Іванович
Сучасний англомовний медіа-дискурс як процес і результат конструювання реальності: лінгвокогнітив...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Потапенко Сергій Іванович
Композиційно-номінативна організація інтернетного дискурсу: зіставний аспект (на матеріалі англій...
б.г.
ISBN отсутствует
Потапенко Сергій Іванович
Композиційно-номінативна організація інтернетного дискурсу: зіставний аспект (на матеріалі англій...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: підручник
ISBN 978-966-580-310-2, 978-966-580-315-7
ОФ, Ф 2, Ф2-ч/з (17)
Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: підручник
Серия: Альма-матер
Академія, 2010 г.ISBN 978-966-580-310-2, 978-966-580-315-7
ОФ, Ф 2, Ф2-ч/з (17)
Статья
Потапенко, Сергій Іванович
Про події на Майдані - англійською: лінгвокогнітивний аналіз
б.г.
ISBN отсутствует
Потапенко, Сергій Іванович
Про події на Майдані - англійською: лінгвокогнітивний аналіз
б.г.
ISBN отсутствует