- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Забуранна, Леся Валентинівна
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:

Статья
Забуранна Леся Валентинівна
Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Забуранна Леся Валентинівна
Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Забуранна Леся Валентинівна
Матеріальлні потоки підприємств: сутність і особливості
б.г.
ISBN отсутствует
Забуранна Леся Валентинівна
Матеріальлні потоки підприємств: сутність і особливості
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Забуранна Леся Валентинівна
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Забуранна Леся Валентинівна
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Малік, Микола Йосипович
Управління розвитком суб'єктів підприємництва в сфері сільського аграрного туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Малік, Микола Йосипович
Управління розвитком суб'єктів підприємництва в сфері сільського аграрного туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Автореферат/Диссертация
Забуранна, Леся Валентинівна
Управління туристичною підприємницькою діяльністю в аграрній сфері: теорія, організація: автореф. дис. ... д-ра екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Забуранна, Леся Валентинівна
Управління туристичною підприємницькою діяльністю в аграрній сфері: теорія, організація: автореф. дис. ... д-ра екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Книга
Забуранна, Леся Валентинівна
Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управ...: монографія
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2020 г.
ISBN 978-611-01-0937-6
Ф 5
Забуранна, Леся Валентинівна
Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управ...: монографія
Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2020 г.
ISBN 978-611-01-0937-6
Ф 5
Книга
Забуранна, Леся Валентинівна
Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика: монографія
Ліра-К, 2012 г.
ISBN 978-966-2609-18-9
Ф 5
Забуранна, Леся Валентинівна
Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика: монографія
Ліра-К, 2012 г.
ISBN 978-966-2609-18-9
Ф 5