- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Шведа, Юрій Романович
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
![](http://liber.onu.edu.ua/opacunicode/app/..//img//progress.gif)
Книга
Шведа, Юрій Романович
Теорія політичних партій та партійних систем: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів, які навч. за спец. "Політологія"
Тріада плюс, 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Шведа, Юрій Романович
Теорія політичних партій та партійних систем: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів, які навч. за спец. "Політологія"
Тріада плюс, 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Шведа, Юрій Романович
Соціальні зміни як чинник трансформації партійних систем країн центрально-східної Європи
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Соціальні зміни як чинник трансформації партійних систем країн центрально-східної Європи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шведа, Юрій Романович
Референдум як політичний інститут в умовах сучасної демократії
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Референдум як політичний інститут в умовах сучасної демократії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шведа, Юрій Романович
Теоретичні основи аналізу електоральної поведінки в сучасних демократіях
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Теоретичні основи аналізу електоральної поведінки в сучасних демократіях
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шведа, Юрій Романович
Групи інтересів та політика: Теоретичні підходи до аналізу взаємин
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Групи інтересів та політика: Теоретичні підходи до аналізу взаємин
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шведа, Юрій Романович
Відносини виборців і політичних партій як предмет наукового аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Відносини виборців і політичних партій як предмет наукового аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Шведа, Юрій Романович
Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту: навчальний посібник
Коло, 2013 г.
ISBN 978-617-10-0035-3
ОФ
Шведа, Юрій Романович
Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту: навчальний посібник
Коло, 2013 г.
ISBN 978-617-10-0035-3
ОФ