- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
До списку авторів
Шведа, Юрій Романович
Сортувати за: назвоюСвязанные описания:

Статья
Шведа, Юрій Романович
Відносини виборців і політичних партій як предмет наукового аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Відносини виборців і політичних партій як предмет наукового аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шведа, Юрій Романович
Групи інтересів та політика: Теоретичні підходи до аналізу взаємин
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Групи інтересів та політика: Теоретичні підходи до аналізу взаємин
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шведа, Юрій Романович
Референдум як політичний інститут в умовах сучасної демократії
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Референдум як політичний інститут в умовах сучасної демократії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шведа, Юрій Романович
Соціальні зміни як чинник трансформації партійних систем країн центрально-східної Європи
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Соціальні зміни як чинник трансформації партійних систем країн центрально-східної Європи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шведа, Юрій Романович
Теоретичні основи аналізу електоральної поведінки в сучасних демократіях
б.г.
ISBN отсутствует
Шведа, Юрій Романович
Теоретичні основи аналізу електоральної поведінки в сучасних демократіях
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Шведа, Юрій Романович
Теорія політичних партій та партійних систем: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів, які навч. за спец. "Політологія"
Тріада плюс, 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Шведа, Юрій Романович
Теорія політичних партій та партійних систем: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів, які навч. за спец. "Політологія"
Тріада плюс, 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Книга
Шведа, Юрій Романович
Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту: навчальний посібник
Коло, 2013 г.
ISBN 978-617-10-0035-3
ОФ
Шведа, Юрій Романович
Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту: навчальний посібник
Коло, 2013 г.
ISBN 978-617-10-0035-3
ОФ