- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> Средства массовой информации (СМИ)
----> реклама в средствах массовой информации
------> восприятие рекламы
Друк списку
--> Средства массовой информации (СМИ)
----> реклама в средствах массовой информации
------> восприятие рекламы
Рубрика
- Назва:
- восприятие рекламы
Друк списку
Связанные описания:

Электронный ресурс (аналит. описание)
Газанджиев, С. Г.
Визуализация как средство структуирования содержания в печатных медиа
б.г.
ISBN отсутствует
Газанджиев, С. Г.
Визуализация как средство структуирования содержания в печатных медиа
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бєлікова, Катерина
Використання релігійної тематики у сучасній європейській рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Бєлікова, Катерина
Використання релігійної тематики у сучасній європейській рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мацышина Ирина Витальевна
Женский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального)
б.г.
ISBN отсутствует
Мацышина Ирина Витальевна
Женский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тараненко Олена
Криза як міфологічний символ в сучасній українській журналістиці
б.г.
ISBN отсутствует
Тараненко Олена
Криза як міфологічний символ в сучасній українській журналістиці
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Демченко Сергій
Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Демченко Сергій
Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Маринова, Татьяна Юрьевна
О восприятии телевизионной рекламы детьми и их родителями
б.г.
ISBN отсутствует
Маринова, Татьяна Юрьевна
О восприятии телевизионной рекламы детьми и их родителями
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Любченко Юлія Валеріївна
Особливості впливу звукової інформації в сучасній радіорекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Любченко Юлія Валеріївна
Особливості впливу звукової інформації в сучасній радіорекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шмига Юлія Іванівна
Проблема комунікативної ефективності в сучасній науці про рекламу
б.г.
ISBN отсутствует
Шмига Юлія Іванівна
Проблема комунікативної ефективності в сучасній науці про рекламу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хобта Олена Ігорівна
Проблема ментальності в українському рекламному комунікативному просторі
б.г.
ISBN отсутствует
Хобта Олена Ігорівна
Проблема ментальності в українському рекламному комунікативному просторі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Іванова Олена Андріївна
Реклама як представлення, або які підстави бути уважними до реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Іванова Олена Андріївна
Реклама як представлення, або які підстави бути уважними до реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тренинги для масс-медиа и не только : [в ОНУ им. И. И. Мечникова в рамках науч. конф. состоялся т...
б.г.
ISBN отсутствует
Тренинги для масс-медиа и не только : [в ОНУ им. И. И. Мечникова в рамках науч. конф. состоялся т...
б.г.
ISBN отсутствует