- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> маркетинговые коммуникации
Печать списка
--> маркетинговые коммуникации
Рубрика
- Название:
- маркетинговые коммуникации
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Таганов, Дмитрий Николаевич
Интернет как новый элемент системы маркетинговых коммуникаций
б.г.
ISBN отсутствует
Таганов, Дмитрий Николаевич
Интернет как новый элемент системы маркетинговых коммуникаций
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Примак Тетяна Олександрівна
Маркетингові комунікації: Навч. посібник для студ. вузів
Ельга, Ніка-Центр, 2003 г.
ISBN отсутствует
Примак Тетяна Олександрівна
Маркетингові комунікації: Навч. посібник для студ. вузів
Ельга, Ніка-Центр, 2003 г.
ISBN отсутствует
Статья
Самохіна, Жанна
Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Самохіна, Жанна
Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Босецкая Ирина
Повышение результативности маркетинговых проектов с помощью технологии бизнес-инжиниринга
б.г.
ISBN отсутствует
Босецкая Ирина
Повышение результативности маркетинговых проектов с помощью технологии бизнес-инжиниринга
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Рыжкова Г. А.
Роль коммуникационного процесса в организации маркетингового взаимодействия
б.г.
ISBN отсутствует
Рыжкова Г. А.
Роль коммуникационного процесса в организации маркетингового взаимодействия
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кудлай В. Г.
Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Кудлай В. Г.
Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Янковська Галина Вікторівна
Трансформація системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Янковська Галина Вікторівна
Трансформація системи управління інтегрованих маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Баранчеев В.
Управление брэндингом как составляющей инновационного развития организации
б.г.
ISBN отсутствует
Баранчеев В.
Управление брэндингом как составляющей инновационного развития организации
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Петруня Ю. Є
Якість продукту чи якість маркетингових комунікацій? Використання західного досвіду у відносинах ...
б.г.
ISBN отсутствует
Петруня Ю. Є
Якість продукту чи якість маркетингових комунікацій? Використання західного досвіду у відносинах ...
б.г.
ISBN отсутствует