- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> управление брендом
Печать списка
--> управление брендом
Рубрика
- Название:
- управление брендом
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Грошев, И. В.
Бренд как элемент организационной культуры: Основные характеристики
б.г.
ISBN отсутствует
Грошев, И. В.
Бренд как элемент организационной культуры: Основные характеристики
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Поліщук, Тамара Вікторівна
Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Поліщук, Тамара Вікторівна
Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Веретено, Александра Александровна
Модель управления брендом на региональном потребительском рынке
б.г.
ISBN отсутствует
Веретено, Александра Александровна
Модель управления брендом на региональном потребительском рынке
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яцюк Дмитро
Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
б.г.
ISBN отсутствует
Яцюк Дмитро
Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
б.г.
ISBN отсутствует