- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лебедик, Микола Петрович - Створення опорної школи повного дня як навчально-виховного комплексу
Книга
Автор: Лебедик, Микола Петрович
Створення опорної школи повного дня як навчально-виховного комплексу
Издательство: Мачулін, 2020 г.
ISBN 978-617-7902-02-6
Автор: Лебедик, Микола Петрович
Створення опорної школи повного дня як навчально-виховного комплексу
Издательство: Мачулін, 2020 г.
ISBN 978-617-7902-02-6
Книга
15 12026
Лебедик, Микола Петрович.
Створення опорної школи повного дня як навчально-виховного комплексу / М. П. Лебедик, В. Ф. Моргун; наук. ред. В. В. Радул; Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. – Харків : Мачулін, 2020. – 310 с. : іл., табл.
Бібліогр.: с. 254-271 (197 назв).
ISBN 978-617-7902-02-6.
Викладено науково-методичне обгрунтування проекту сучасної великої опорної школи-пансіону повного дня, яка відповідає адміністративній і освітній реформам в Україні. Велику увагу приділено організації різнобічного розвитку дитини в першій і другій половині дня, поглибленому вивченню дисциплін за вибором, поєднанню навчання з працею, художньо-естетичному вихованню. У другому розділі йдеться про рівень соціальної зрілості особистості як провідний показник ефективності діяльності школи повного дня та його діагностику. Третій розділ посібника, у роботі над яким узяли участь Є. Г. Гачук та В. М. Сахацька, має валеологічний (оздоровчий) характер і присвячений опису системи 5-разового дієтичного харчування в школі, поєднанню навчання з працею дітей та оригінального винаходу — конторки-парти для роботи стоячи й сидячи (винахідники - Гачук Є. Г., Лебедик М. П„ Сахацька В. М. - отримали Патент і медаль міжнародної виставки), що забезпечує профілактику порушень кровообігу (варікозу), системи травлення, порушень постави (сколіозу), короткозорості дітей. Розраховано на всіх учасників педагогічного процесу середньої і вищої школи та людей, професії яких мають ризики, пов'язані з сидячим образом життя.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : організація освіти, основні форми та структура освіти : навчальні лікувальні заклади, дитячі будинки, школи-інтернати
Ключевые слова = віртуальний перегляд – книги – суспільні науки, соціологія, педагогіка – березень 2021
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : середні школи : організація навчання та виховання в середній школі : організація навчальних закладів - середні школи
1354708 ОФ
15 12026
Лебедик, Микола Петрович.
Створення опорної школи повного дня як навчально-виховного комплексу / М. П. Лебедик, В. Ф. Моргун; наук. ред. В. В. Радул; Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. – Харків : Мачулін, 2020. – 310 с. : іл., табл.
Бібліогр.: с. 254-271 (197 назв).
ISBN 978-617-7902-02-6.
Викладено науково-методичне обгрунтування проекту сучасної великої опорної школи-пансіону повного дня, яка відповідає адміністративній і освітній реформам в Україні. Велику увагу приділено організації різнобічного розвитку дитини в першій і другій половині дня, поглибленому вивченню дисциплін за вибором, поєднанню навчання з працею, художньо-естетичному вихованню. У другому розділі йдеться про рівень соціальної зрілості особистості як провідний показник ефективності діяльності школи повного дня та його діагностику. Третій розділ посібника, у роботі над яким узяли участь Є. Г. Гачук та В. М. Сахацька, має валеологічний (оздоровчий) характер і присвячений опису системи 5-разового дієтичного харчування в школі, поєднанню навчання з працею дітей та оригінального винаходу — конторки-парти для роботи стоячи й сидячи (винахідники - Гачук Є. Г., Лебедик М. П„ Сахацька В. М. - отримали Патент і медаль міжнародної виставки), що забезпечує профілактику порушень кровообігу (варікозу), системи травлення, порушень постави (сколіозу), короткозорості дітей. Розраховано на всіх учасників педагогічного процесу середньої і вищої школи та людей, професії яких мають ризики, пов'язані з сидячим образом життя.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : організація освіти, основні форми та структура освіти : навчальні лікувальні заклади, дитячі будинки, школи-інтернати
Ключевые слова = віртуальний перегляд – книги – суспільні науки, соціологія, педагогіка – березень 2021
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : середні школи : організація навчання та виховання в середній школі : організація навчальних закладів - середні школи
1354708 ОФ