- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Файвішенко, Діана Сергіївна - Стратегічний бренд-менеджмент: концептуальні засади
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Файвішенко, Діана Сергіївна
Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Економічні науки. - № 1: Стратегічний бренд-менеджмент: концептуальні засади
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Файвішенко, Діана Сергіївна
Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Економічні науки. - № 1: Стратегічний бренд-менеджмент: концептуальні засади
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Файвішенко, Діана Сергіївна.
Стратегічний бренд-менеджмент: концептуальні засади [Электронный ресурс] / Д. С. Файвішенко // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького / Черкаський нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Черкаси : Черкаський нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького, 2020. - Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Економічні науки. - № 1. – 2020. – С. 26-31.
Файвішенко, Діана Сергіївна.
Стратегічний бренд-менеджмент: концептуальні засади [Электронный ресурс] / Д. С. Файвішенко // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького / Черкаський нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Черкаси : Черкаський нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького, 2020. - Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Економічні науки. - № 1. – 2020. – С. 26-31.