- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кавун-Мошковська, О. О. - Регіональна характеристика розвитку маркетплейсів у світовій електронній роздрібній торгівлі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Кавун-Мошковська, О. О.
Інфраструктура ринку. - Вип.45: Регіональна характеристика розвитку маркетплейсів у світовій електронній роздрібній торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кавун-Мошковська, О. О.
Інфраструктура ринку. - Вип.45: Регіональна характеристика розвитку маркетплейсів у світовій електронній роздрібній торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Кавун-Мошковська, О. О.
Регіональна характеристика розвитку маркетплейсів у світовій електронній роздрібній торгівлі [Электронный ресурс] / О. О. Кавун-Мошковська // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.45. – 2020. – С. 8-14.
Ключевые слова = глобальный рынок
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : форми продажу в роздрібній торгівлі : продаж за допомогою пошти, телекомунікацій, електронних засобів, безпосереднє (пряме) замовлення, поштове замовлення
Кавун-Мошковська, О. О.
Регіональна характеристика розвитку маркетплейсів у світовій електронній роздрібній торгівлі [Электронный ресурс] / О. О. Кавун-Мошковська // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.45. – 2020. – С. 8-14.
Ключевые слова = глобальный рынок
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : форми продажу в роздрібній торгівлі : продаж за допомогою пошти, телекомунікацій, електронних засобів, безпосереднє (пряме) замовлення, поштове замовлення