- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Терещенко, Владимир Михайлович - Маркетинг: новые технологии в России
Книга
Автор: Терещенко, Владимир Михайлович
Маркетинг: новые технологии в России
Серия: Маркетинг для профессионалов
Издательство: Питер, 2004 г.
ISBN 5-94723-769-5
Автор: Терещенко, Владимир Михайлович
Маркетинг: новые технологии в России
Серия: Маркетинг для профессионалов
Издательство: Питер, 2004 г.
ISBN 5-94723-769-5
Книга
195 23731
Терещенко, Владимир Михайлович.
Маркетинг: новые технологии в России / В. М. Терещенко. – 2-е изд. – М.; СПб.; Нижний Новгород : Питер, 2004. – 416 с. : рис., табл. – (Маркетинг для профессионалов)
Библиогр.: с. 408-409 (36 назв.)
ISBN 5-94723-769-5.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг - організація комерційних та приватних підприємств Росії
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
1354903 ОФ
195 23731
Терещенко, Владимир Михайлович.
Маркетинг: новые технологии в России / В. М. Терещенко. – 2-е изд. – М.; СПб.; Нижний Новгород : Питер, 2004. – 416 с. : рис., табл. – (Маркетинг для профессионалов)
Библиогр.: с. 408-409 (36 назв.)
ISBN 5-94723-769-5.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг - організація комерційних та приватних підприємств Росії
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
1354903 ОФ