- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Новошинська, Любов Василівна - Міжнародний маркетинг
Книга
Автор: Новошинська, Любов Василівна
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навч. за освітньо-проф. програмою бакалавра зі спец. "Міжнародна економіка" і "Маркетинг"
Издательство: Центр навчальної літ., 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9
Автор: Новошинська, Любов Василівна
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навч. за освітньо-проф. програмою бакалавра зі спец. "Міжнародна економіка" і "Маркетинг"
Издательство: Центр навчальної літ., 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9
Книга
195 23732
Новошинська, Любов Василівна.
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навч. за освітньо-проф. програмою бакалавра зі спец. "Міжнародна економіка" і "Маркетинг" / Л. В. Новошинська; Одеський держ. екон. ун-т. – Київ : Центр навчальної літ., 2004. – 174 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 171-174 976 назв).
ISBN 966-8365-39-9.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Міжнародний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1354925 ОФ
195 23732
Новошинська, Любов Василівна.
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навч. за освітньо-проф. програмою бакалавра зі спец. "Міжнародна економіка" і "Маркетинг" / Л. В. Новошинська; Одеський держ. екон. ун-т. – Київ : Центр навчальної літ., 2004. – 174 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 171-174 976 назв).
ISBN 966-8365-39-9.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Міжнародний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1354925 ОФ