- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чайковська, Марина Петрівна - Особливості портального підходу в управлінні маркетинговими проектами
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Матеріали 75-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп....: Особливості портального підходу в управлінні маркетинговими проектами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Матеріали 75-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп....: Особливості портального підходу в управлінні маркетинговими проектами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Чайковська, Марина Петрівна.
Особливості портального підходу в управлінні маркетинговими проектами / М. П. Чайковська // Матеріали 75-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп. 2020 р, м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх; редкол.: А. В. Андрейченко [та ін.]. – Одеса : Фенікс, 2020. – С. 168-170.
Ключевые слова = биословарь-юристы
Ключевые слова = маркетинговая концепция управления
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Чайковська, Марина Петрівна.
Особливості портального підходу в управлінні маркетинговими проектами / М. П. Чайковська // Матеріали 75-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (25-27 листоп. 2020 р, м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх; редкол.: А. В. Андрейченко [та ін.]. – Одеса : Фенікс, 2020. – С. 168-170.
Ключевые слова = биословарь-юристы
Ключевые слова = маркетинговая концепция управления
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації