- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Банзелюк, І. В. - Концептуальні засади управління маркетинговим потенцалом закладів вищої освіти на засадах бенчмар...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Банзелюк, І. В.
Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці: Концептуальні засади управління маркетинговим потенцалом закладів вищої освіти на засадах бенчмар...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Банзелюк, І. В.
Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці: Концептуальні засади управління маркетинговим потенцалом закладів вищої освіти на засадах бенчмар...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Банзелюк, І. В.
Концептуальні засади управління маркетинговим потенцалом закладів вищої освіти на засадах бенчмаркінгу [Электронный ресурс] / І. В. Банзелюк // Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 7 груд. 2020 р.) / Держ. ун-т інфраструктури та технологій; гол. редкол. В. В. Панін. – Електрон. кн. – Київ : ДУІТ, 2020. – С. 24-26.
Банзелюк, І. В.
Концептуальні засади управління маркетинговим потенцалом закладів вищої освіти на засадах бенчмаркінгу [Электронный ресурс] / І. В. Банзелюк // Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 7 груд. 2020 р.) / Держ. ун-т інфраструктури та технологій; гол. редкол. В. В. Панін. – Електрон. кн. – Київ : ДУІТ, 2020. – С. 24-26.