- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Захарченко, Т. - Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Захарченко, Т.
Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Захарченко, Т.
Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Захарченко, Т.
Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу [Электронный ресурс] / Т. Захарченко // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених кафедри підприємництва і маркетингу Волинського нац. ун-ту ім. Лесі Українки (27 жовт. 2020 року, м. Луцьк) / Волинський нац. ун-т ім. Л. Українки, Uniw. im. Adama Mickiewicza; упоряд.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Електрон. кн. – Луцьк : Волинський нац. ун-т ім. Л. Українки, 2020. – С.634-635.
Захарченко, Т.
Інноваційні засади становлення та розвитку маркетингу [Электронный ресурс] / Т. Захарченко // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених кафедри підприємництва і маркетингу Волинського нац. ун-ту ім. Лесі Українки (27 жовт. 2020 року, м. Луцьк) / Волинський нац. ун-т ім. Л. Українки, Uniw. im. Adama Mickiewicza; упоряд.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Електрон. кн. – Луцьк : Волинський нац. ун-т ім. Л. Українки, 2020. – С.634-635.