- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Aldoshyna, Mariya - Маркетинг взаємовідносин у туризмі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Aldoshyna, Mariya
Інфраструктура ринку. - Вип.43: Маркетинг взаємовідносин у туризмі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Aldoshyna, Mariya
Інфраструктура ринку. - Вип.43: Маркетинг взаємовідносин у туризмі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Aldoshyna, Mariya.
Маркетинг взаємовідносин у туризмі [Электронный ресурс] / M. Aldoshyna, O. Stryzhak // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.43. – 2020. – С. 108-113.
Aldoshyna, Mariya.
Маркетинг взаємовідносин у туризмі [Электронный ресурс] / M. Aldoshyna, O. Stryzhak // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.43. – 2020. – С. 108-113.