- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Буняк, Надія Михайлівна - Особливості бренд-орієнтованого управління сучасним підприємством
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Буняк, Надія Михайлівна
Інфраструктура ринку. - Вип.43: Особливості бренд-орієнтованого управління сучасним підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Буняк, Надія Михайлівна
Інфраструктура ринку. - Вип.43: Особливості бренд-орієнтованого управління сучасним підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Буняк, Надія Михайлівна.
Особливості бренд-орієнтованого управління сучасним підприємством [Электронный ресурс] / Н. М. Буняк // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.43. – 2020. – С. 125-130.
Буняк, Надія Михайлівна.
Особливості бренд-орієнтованого управління сучасним підприємством [Электронный ресурс] / Н. М. Буняк // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.43. – 2020. – С. 125-130.