- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мороз, Олена Василівна - Маркетингова оцінка закладів громадського харчування
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Мороз, Олена Василівна
Інфраструктура ринку. - Вип.43: Маркетингова оцінка закладів громадського харчування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мороз, Олена Василівна
Інфраструктура ринку. - Вип.43: Маркетингова оцінка закладів громадського харчування
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Мороз, Олена Василівна.
Маркетингова оцінка закладів громадського харчування [Электронный ресурс] / О. В. Мороз, В. В. Герасимчук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.43. – 2020. – С. 217-222.
Мороз, Олена Василівна.
Маркетингова оцінка закладів громадського харчування [Электронный ресурс] / О. В. Мороз, В. В. Герасимчук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.43. – 2020. – С. 217-222.