- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Морозов, О. Ф. - Відносини суб'єкт-об'єкт як"цілеспільний ефект" менеджменту
Нет экз.
Статья
Автор: Морозов, О. Ф.
Science and innovation: Відносини суб'єкт-об'єкт як"цілеспільний ефект" менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Морозов, О. Ф.
Science and innovation: Відносини суб'єкт-об'єкт як"цілеспільний ефект" менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Морозов, О. Ф.
Відносини суб'єкт-об'єкт як"цілеспільний ефект" менеджменту / О. Ф. Морозов, М. М. Шевченко // Science and innovation. – 2020. – Vol.16, № 6. – С. 28-35.
Морозов, О. Ф.
Відносини суб'єкт-об'єкт як"цілеспільний ефект" менеджменту / О. Ф. Морозов, М. М. Шевченко // Science and innovation. – 2020. – Vol.16, № 6. – С. 28-35.