- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Семенда, Д. К. - Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Семенда, Д. К.
Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - Вип. 1 (28) : Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Семенда, Д. К.
Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - Вип. 1 (28) : Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Семенда, Д. К.
Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів [Электронный ресурс] / Д. К. Семенда, І. І. Корман, О. В. Семенда // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : наук.-практ. журн. / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури; гол. ред. Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2019. - Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - Вип. 1 (28) . – 2021. – С. 42-46.
Семенда, Д. К.
Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів [Электронный ресурс] / Д. К. Семенда, І. І. Корман, О. В. Семенда // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : наук.-практ. журн. / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури; гол. ред. Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2019. - Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - Вип. 1 (28) . – 2021. – С. 42-46.