- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сілкіна, Д. О. - Структура та процес формування іміджу організації
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Сілкіна, Д. О.
Альманах науки. - № 6/1 (15): Структура та процес формування іміджу організації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сілкіна, Д. О.
Альманах науки. - № 6/1 (15): Структура та процес формування іміджу організації
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Сілкіна, Д. О.
Структура та процес формування іміджу організації [Электронный ресурс] / Д. О. Сілкіна // Альманах науки : наук. журн. / гол. ред. А. П. Камінська. – Київ : Камінська А. П., 2018. - Альманах науки. - № 6/1 (15). – 2018. – С. 61-64.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств в залежності від форм власності, джерел фінансування та сфер діяльності : акціонерні товариства, корпорації : корпоративне управління, корпоративний менеджмент
Предметні рубрики = Социальное управление : информация и коммуникации в процессе управления : связи с общественностью : создание имиджа организации
Ключевые слова = эффективность PR
Сілкіна, Д. О.
Структура та процес формування іміджу організації [Электронный ресурс] / Д. О. Сілкіна // Альманах науки : наук. журн. / гол. ред. А. П. Камінська. – Київ : Камінська А. П., 2018. - Альманах науки. - № 6/1 (15). – 2018. – С. 61-64.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : форми підприємств в залежності від форм власності, джерел фінансування та сфер діяльності : акціонерні товариства, корпорації : корпоративне управління, корпоративний менеджмент
Предметні рубрики = Социальное управление : информация и коммуникации в процессе управления : связи с общественностью : создание имиджа организации
Ключевые слова = эффективность PR