- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних...
Диссертация
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних... : дис. ... д-ра екон. наук
2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних... : дис. ... д-ра екон. наук
2021 г.
ISBN отсутствует
Диссертация
ДИС 4072
Робул, Юрій Володимирович.
Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій : дис ... д-ра екон. наук : спец. 08.00.03 "Економіка та управління національним господарством" / Ю. В. Робул. – Одеса, 2021. – 472, [13 ] с.
Дис. деф.: с. 205-472 невірно переплетені.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : дисертації - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Ключевые слова = биословарь-экономисты
1355715 ОФ
ДИС 4072
Робул, Юрій Володимирович.
Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій : дис ... д-ра екон. наук : спец. 08.00.03 "Економіка та управління національним господарством" / Ю. В. Робул. – Одеса, 2021. – 472, [13 ] с.
Дис. деф.: с. 205-472 невірно переплетені.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : дисертації - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Ключевые слова = биословарь-экономисты
1355715 ОФ