- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хлуп’янець, Дар’я Ігорівна - Особливості В2В маркетингу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Хлуп’янець, Дар’я Ігорівна
Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: Особливості В2В маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хлуп’янець, Дар’я Ігорівна
Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: Особливості В2В маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Хлуп’янець, Дар’я Ігорівна.
Особливості В2В маркетингу [Электронный ресурс] / Д. І. Хлуп’янець; наук. кер.: В. Г. Виговський // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези Міжнар. наук. конф. (5-6 листоп. 2020 року, м. Житомир) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 65.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Хлуп’янець, Дар’я Ігорівна.
Особливості В2В маркетингу [Электронный ресурс] / Д. І. Хлуп’янець; наук. кер.: В. Г. Виговський // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези Міжнар. наук. конф. (5-6 листоп. 2020 року, м. Житомир) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 65.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації