- Нові надходження
 - Простий пошук
 - Розширений пошук
 - Допомога
 - Автори
 - Видавництва
 - Серії
 - Тезаурус (Рубрики)
 - Публічні полиці
 
Дюков, В. П. - Интернет как среда маркетинга
Нет экз.
Статья
Автор: Дюков, В. П.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Интернет как среда маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дюков, В. П.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Интернет как среда маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
	 Статья
 
Дюков, В. П.
Интернет как среда маркетинга / В. П. Дюков // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2008. – Т.11, вип.22, ч. 2. – С. 6-10.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : комп'ютерний зв'язок, комп'ютерні мережі : види мереж згідно з охопленням території, інфокомунікації : поєднання та взаємодія мереж, обмін між мережами : Інтернет, всесвітня павутина
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : интернет-коммуникации
 
Дюков, В. П.
Интернет как среда маркетинга / В. П. Дюков // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2008. – Т.11, вип.22, ч. 2. – С. 6-10.
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : комп'ютерний зв'язок, комп'ютерні мережі : види мереж згідно з охопленням території, інфокомунікації : поєднання та взаємодія мереж, обмін між мережами : Інтернет, всесвітня павутина
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : интернет-коммуникации

    На полку  
