- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рижук, А. В. - Маркетингова стратегія ПАТ «Житомирський маслозавод»
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Рижук, А. В.
Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: Маркетингова стратегія ПАТ «Житомирський маслозавод»
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Рижук, А. В.
Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: Маркетингова стратегія ПАТ «Житомирський маслозавод»
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Рижук, А. В.
Маркетингова стратегія ПАТ «Житомирський маслозавод» [Электронный ресурс] / А. В. Рижук // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези Міжнар. наук. конф. (5-6 листоп. 2020 року, м. Житомир) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 101.
Рижук, А. В.
Маркетингова стратегія ПАТ «Житомирський маслозавод» [Электронный ресурс] / А. В. Рижук // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези Міжнар. наук. конф. (5-6 листоп. 2020 року, м. Житомир) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 101.