- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Миколайчук, Н. М. - Врегулювання конфліктів з клієнтами – важлива навичка менеджера в сучасних умовах розвитку бізнесу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Миколайчук, Н. М.
Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: Врегулювання конфліктів з клієнтами – важлива навичка менеджера в сучасних умовах розвитку бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Миколайчук, Н. М.
Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: Врегулювання конфліктів з клієнтами – важлива навичка менеджера в сучасних умовах розвитку бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Миколайчук, Н. М.
Врегулювання конфліктів з клієнтами – важлива навичка менеджера в сучасних умовах розвитку бізнесу [Электронный ресурс] / Н. М. Миколайчук // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези Міжнар. наук. конф. (5-6 листоп. 2020 року, м. Житомир) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 150-151.
Миколайчук, Н. М.
Врегулювання конфліктів з клієнтами – важлива навичка менеджера в сучасних умовах розвитку бізнесу [Электронный ресурс] / Н. М. Миколайчук // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези Міжнар. наук. конф. (5-6 листоп. 2020 року, м. Житомир) / ДНУ, Ін-т модернізації змісту освіти [та ін.]. – Електрон. кн. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 150-151.