- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Баштан, Світлана Олександрівна - Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами
Книга
Автор: Баштан, Світлана Олександрівна
Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами : метод. вказівки для самост. та практич. роботи для здобувачів другого рівня вищ. освіти за спец. 014.05 "Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)"
Издательство: Одеський нац. ун-т, 2021 г.
ISBN отсутствует
Автор: Баштан, Світлана Олександрівна
Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами : метод. вказівки для самост. та практич. роботи для здобувачів другого рівня вищ. освіти за спец. 014.05 "Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)"
Издательство: Одеський нац. ун-т, 2021 г.
ISBN отсутствует
Книга
15 12050
Баштан, Світлана Олександрівна.
Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами : метод. вказівки для самост. та практич. роботи для здобувачів другого рівня вищ. освіти за спец. 014.05 "Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)" / С. О. Баштан, Т. В. Гладкій; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2021. – 112 с. : табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31329, вільний (дата звернення: 05.07.2021) . – Наявна електрон. копія друк. вид. – Бібліогр.: с. 110-112 (24 назви).
Методичні вказівки для самостійної та практичної роботи підготовлено відповідно до вимог навчальної програми з дисципліни «Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами» для здобувачів другого ріня вищої освіти за спеціальністю 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), а також можуть бути використані студентами інших спеціальностей. Мета методичних вказівок - допомогти студентам засвоїти теоретичні розділи курс «Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами», самостійно закріпити знання, набуті на лекціях, а також набути навичок роботи з документами, які супроводжують процес включення дитини з особливими потребами до навчання. Основним змістом є перелік основних питань до тем курсу, завдання до самостійного опрацювання окремих питань, перелік допоміжної літератури, а також тестові завдання. Послідовність семінарських занять відповідає навчальній програмі.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб, спеціальні школи, інклюзивна освіта : посібники для викладання, навчання - освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб, спеціальні школи, інклюзивна освіта
Ключевые слова = биословарь-биологи
Предметні рубрики = віртуальний перегляд – книги – суспільні науки, демографія, соціологія, педагогіка, етнографія – травень 2021
Предметні рубрики = Електронний ресурс
1357356 ОФ
1357336 Ф 2
1357337 Ф 2
1357338 Ф 2
1357339 Ф 2
1357340 Ф 2
1357341 Ф 2
1357342 Ф 2
1357343 Ф 2
1357344 Ф 2
15 12050
Баштан, Світлана Олександрівна.
Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами : метод. вказівки для самост. та практич. роботи для здобувачів другого рівня вищ. освіти за спец. 014.05 "Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)" / С. О. Баштан, Т. В. Гладкій; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2021. – 112 с. : табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31329, вільний (дата звернення: 05.07.2021) . – Наявна електрон. копія друк. вид. – Бібліогр.: с. 110-112 (24 назви).
Методичні вказівки для самостійної та практичної роботи підготовлено відповідно до вимог навчальної програми з дисципліни «Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами» для здобувачів другого ріня вищої освіти за спеціальністю 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), а також можуть бути використані студентами інших спеціальностей. Мета методичних вказівок - допомогти студентам засвоїти теоретичні розділи курс «Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами», самостійно закріпити знання, набуті на лекціях, а також набути навичок роботи з документами, які супроводжують процес включення дитини з особливими потребами до навчання. Основним змістом є перелік основних питань до тем курсу, завдання до самостійного опрацювання окремих питань, перелік допоміжної літератури, а також тестові завдання. Послідовність семінарських занять відповідає навчальній програмі.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб, спеціальні школи, інклюзивна освіта : посібники для викладання, навчання - освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб, спеціальні школи, інклюзивна освіта
Ключевые слова = биословарь-биологи
Предметні рубрики = віртуальний перегляд – книги – суспільні науки, демографія, соціологія, педагогіка, етнографія – травень 2021
Предметні рубрики = Електронний ресурс
1357356 ОФ
1357336 Ф 2
1357337 Ф 2
1357338 Ф 2
1357339 Ф 2
1357340 Ф 2
1357341 Ф 2
1357342 Ф 2
1357343 Ф 2
1357344 Ф 2