- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Завербний, С. А. - Особливості формування корпоративної репутації: інформаційний аспект
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Завербний, С. А.
Особливості формування корпоративної репутації: інформаційний аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Завербний, С. А.
Особливості формування корпоративної репутації: інформаційний аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Завербний, С. А.
Особливості формування корпоративної репутації: інформаційний аспект [Электронный ресурс] / С. А. Завербний, Н. Я. Петришин // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 31 берез. 2021 р.) : присвяч. пам’яті проф., заслуженого працівника вищ. школи Дмитра Мусійовича Фесенка / Полтавська держ. аграрна акад.. – Полтава : [б. в.], 2021. - Ч. 1 : . – Електрон. кн. – 2021. – С. 292-293.
Завербний, С. А.
Особливості формування корпоративної репутації: інформаційний аспект [Электронный ресурс] / С. А. Завербний, Н. Я. Петришин // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 31 берез. 2021 р.) : присвяч. пам’яті проф., заслуженого працівника вищ. школи Дмитра Мусійовича Фесенка / Полтавська держ. аграрна акад.. – Полтава : [б. в.], 2021. - Ч. 1 : . – Електрон. кн. – 2021. – С. 292-293.