- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шандалюк, І. О. - Система показників оцінювання окремих видів маркетингової стійкості торговельного підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Шандалюк, І. О.
Система показників оцінювання окремих видів маркетингової стійкості торговельного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шандалюк, І. О.
Система показників оцінювання окремих видів маркетингової стійкості торговельного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Шандалюк, І. О.
Система показників оцінювання окремих видів маркетингової стійкості торговельного підприємства [Электронный ресурс] / І. О. Шандалюк, В. М. Костриченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 31 берез. 2021 р.) : присвяч. пам’яті проф., заслуженого працівника вищ. школи Дмитра Мусійовича Фесенка / Полтавська держ. аграрна акад.. – Полтава : [б. в.], 2021. - Ч. 1 : . – Електрон. кн. – 2021. – С. 411-413.
Шандалюк, І. О.
Система показників оцінювання окремих видів маркетингової стійкості торговельного підприємства [Электронный ресурс] / І. О. Шандалюк, В. М. Костриченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 31 берез. 2021 р.) : присвяч. пам’яті проф., заслуженого працівника вищ. школи Дмитра Мусійовича Фесенка / Полтавська держ. аграрна акад.. – Полтава : [б. в.], 2021. - Ч. 1 : . – Електрон. кн. – 2021. – С. 411-413.