- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Грудинін, К. Р. - Аналіз підходів до визначення позиціонування торгової марки
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Грудинін, К. Р.
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: Аналіз підходів до визначення позиціонування торгової марки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Грудинін, К. Р.
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: Аналіз підходів до визначення позиціонування торгової марки
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Грудинін, К. Р.
Аналіз підходів до визначення позиціонування торгової марки [Электронный ресурс] / К. Р. Грудинін, Н. В. Язвінська // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи = Business, innovation, management: problems and perspectives : зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 квіт. 2021 р., м. Київ) / Нац. техн. ун-т України "Київський політехн. ін-т ім. І. Сікорського"; редкол.: О. А. Гавриш [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ : Політехніка, 2021. – С. 58-59.
Грудинін, К. Р.
Аналіз підходів до визначення позиціонування торгової марки [Электронный ресурс] / К. Р. Грудинін, Н. В. Язвінська // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи = Business, innovation, management: problems and perspectives : зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 квіт. 2021 р., м. Київ) / Нац. техн. ун-т України "Київський політехн. ін-т ім. І. Сікорського"; редкол.: О. А. Гавриш [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ : Політехніка, 2021. – С. 58-59.