- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Zakharchenko, Vitaliy I. - The role of marketing researches in the framework of competitive intelligence measures
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Zakharchenko, Vitaliy I.
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні: The role of marketing researches in the framework of competitive intelligence measures
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Zakharchenko, Vitaliy I.
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні: The role of marketing researches in the framework of competitive intelligence measures
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Zakharchenko, Vitaliy I.
The role of marketing researches in the framework of competitive intelligence measures [Электронный ресурс] / V. I. Zakharchenko, H. O. Kovalova // Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні = Modern trends in the development of financial and innovation-investment processes in Ukraine : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 берез. 2021 р., м. Вінниця) : зб. наук. пр. / Вінницький нац. техн. ун-т (ВНТУ) [та ін.]; редкол.: В. В. Зянько [та ін.]. – Електрон. кн. – Вінниця : Вінницький нац. техничний ун-т, 2021. – С. 795-796.
Zakharchenko, Vitaliy I.
The role of marketing researches in the framework of competitive intelligence measures [Электронный ресурс] / V. I. Zakharchenko, H. O. Kovalova // Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні = Modern trends in the development of financial and innovation-investment processes in Ukraine : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 берез. 2021 р., м. Вінниця) : зб. наук. пр. / Вінницький нац. техн. ун-т (ВНТУ) [та ін.]; редкол.: В. В. Зянько [та ін.]. – Електрон. кн. – Вінниця : Вінницький нац. техничний ун-т, 2021. – С. 795-796.