- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бурба, Аліна Андріївна - Діджитал-маркетинг як складова просування українських e-commerce компаній
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Бурба, Аліна Андріївна
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні: Діджитал-маркетинг як складова просування українських e-commerce компаній
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бурба, Аліна Андріївна
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні: Діджитал-маркетинг як складова просування українських e-commerce компаній
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Бурба, Аліна Андріївна.
Діджитал-маркетинг як складова просування українських e-commerce компаній [Электронный ресурс] / А. А. Бурба, Т. С. Шевченко // Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні = Modern trends in the development of financial and innovation-investment processes in Ukraine : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 берез. 2021 р., м. Вінниця) : зб. наук. пр. / Вінницький нац. техн. ун-т (ВНТУ) [та ін.]; редкол.: В. В. Зянько [та ін.]. – Електрон. кн. – Вінниця : Вінницький нац. техничний ун-т, 2021. – С. 821-823.
Бурба, Аліна Андріївна.
Діджитал-маркетинг як складова просування українських e-commerce компаній [Электронный ресурс] / А. А. Бурба, Т. С. Шевченко // Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні = Modern trends in the development of financial and innovation-investment processes in Ukraine : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 берез. 2021 р., м. Вінниця) : зб. наук. пр. / Вінницький нац. техн. ун-т (ВНТУ) [та ін.]; редкол.: В. В. Зянько [та ін.]. – Електрон. кн. – Вінниця : Вінницький нац. техничний ун-т, 2021. – С. 821-823.