- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Коммуникативные характеристики контента Городских газет (по результатам контент-анализа)
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор:
Вестник Московского университета. Сер.10: Журналистика. - № 1: Коммуникативные характеристики контента Городских газет (по результатам контент-анализа)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор:
Вестник Московского университета. Сер.10: Журналистика. - № 1: Коммуникативные характеристики контента Городских газет (по результатам контент-анализа)
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Коммуникативные характеристики контента Городских газет (по результатам контент-анализа) [Электронный ресурс] / Л. Г. Свитич [та ін.] // Вестник Московского университета. Серия 10: Журналистика / МГУ, Ф-т журналистики. – М. : Изд-во МГУ, 1946. - Вестник Московского университета. Сер.10: Журналистика. - № 1. – 2016. – С. 3-27
Электрон. копия печ. публ. – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : Газети, преса, журналістика
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Художня література, літературознавство : художня література окремих територій : художня література Росії : літературні форми, жанри в російській художній літературі : інші літературні форми та жанри - художня література Росії : періодична література, газетнопубліцистичні жанри, публіцистика в періодиці, огляди, преса, твори, присвячені певним подіям, полемічні, політичні статті, памфлети, репортажі, інтерв’ю - в художній літературі Росії
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами : реклама в друкованих виданнях : форми викладення тексту оголошень, зміст та стиль, проза, поезія, заголовки, лозунги, слогани, девізи, заклики
Коммуникативные характеристики контента Городских газет (по результатам контент-анализа) [Электронный ресурс] / Л. Г. Свитич [та ін.] // Вестник Московского университета. Серия 10: Журналистика / МГУ, Ф-т журналистики. – М. : Изд-во МГУ, 1946. - Вестник Московского университета. Сер.10: Журналистика. - № 1. – 2016. – С. 3-27
Электрон. копия печ. публ. – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : ЗМІ, засоби масової інформації, масова комунікація, комунікаційні дослідження : Газети, преса, журналістика
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Художня література, літературознавство : художня література окремих територій : художня література Росії : літературні форми, жанри в російській художній літературі : інші літературні форми та жанри - художня література Росії : періодична література, газетнопубліцистичні жанри, публіцистика в періодиці, огляди, преса, твори, присвячені певним подіям, полемічні, політичні статті, памфлети, репортажі, інтерв’ю - в художній літературі Росії
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами : реклама в друкованих виданнях : форми викладення тексту оголошень, зміст та стиль, проза, поезія, заголовки, лозунги, слогани, девізи, заклики